WinWin Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Har sett 2 episoder og synes det er sååå langtekkelig. Tar det seg opp?
WinWin Skrevet 12. januar 2019 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2019 * True detective, selvfølgelig...
NordicViking Skrevet 14. januar 2019 #3 Skrevet 14. januar 2019 På 13.1.2019 den 0.08, WinWin skrev: Har sett 2 episoder og synes det er sååå langtekkelig. Tar det seg opp? Er det sesong 3 du ser på (den begynte vel i går). Har ikke fått sett sesong 3 ennå, så jeg vet ikke hvordan det går. Sesong 1 begynte litt tregt, men tok seg betraktelig opp etter hvert. Sesong 2 tok seg vel aldri opp.
WinWin Skrevet 14. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2019 30 minutter siden, NordicViking skrev: Er det sesong 3 du ser på (den begynte vel i går). Har ikke fått sett sesong 3 ennå, så jeg vet ikke hvordan det går. Sesong 1 begynte litt tregt, men tok seg betraktelig opp etter hvert. Sesong 2 tok seg vel aldri opp. Nei, har startet på sesong 1. Men både mannen og jeg ga opp, det ble for lite action 🙈
NordicViking Skrevet 14. januar 2019 #5 Skrevet 14. januar 2019 47 minutter siden, WinWin skrev: Nei, har startet på sesong 1. Men både mannen og jeg ga opp, det ble for lite action 🙈 Sesong 1 begynner ganske tregt, men den tar seg veldig opp mot slutten. Vel verdt å se, og etter min mening en av de bedre seriene på TV. Jeg foreslår at du ser de 4 første episodene før du gir helt opp. 3
WinWin Skrevet 14. januar 2019 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2019 Ok, da får vi gi det et forsøk til 😁 Det er tross alt lenge til 15 april, winter is comming 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå