Gå til innhold

Bare drama mellom oss!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så han jeg holder på med har nå fått kontakt med eksen sin. Dette liker jeg dårlig og hun ba meg holde meg unna han. Har dem noe på gang igjen?  Vi har holdt på med hverandre i over 1 måned så det er klart! Han sa han skulle være med henne i går og det sårer meg. I kveld møttes jeg og han igjen, vi har sex koser oss sammen og alt virker bra helt til jeg drar opp samtaleemne om henne.... Han blir sinna og sier jeg bekymrer meg altfor mye! Så ble jeg lei meg og var redd de er sammen igjen noe dem ikke var sa han! Jeg ser på han at han oppfører seg rart og mistenksomt, da blir jeg enda mer usikker. Så gikk han bare og slamret døra mi nesten i stykker. 

Senere får jeg melding av ei venninne og forteller meg om fyren at dem pulte sammen forrige helg.... Da blir jeg sinna, og bestemte meg for å invitere kompisen min over og han kommer snart. Jeg har litt drikke til meg og han, vi har pleid å flørte litt sammen før når jeg ikke var «opptatt», men jeg regner med han vet hva som ligger i kortene for i kveld. Hvis vi ender opp med å ha sex kommer jeg til å snappe det og sende dette til den fyren og gjøre han sjalu. Eller la det være? Har lyst å bare skrive «trenger ikke seg, jeg har han her. Kos deg med dama di😘😘»...

Samtidig som jeg ikke vet om jeg skal dumpe hele fyren. Alt er ganske komplisert nå....

Oppdatering kommer btw

Jeg er 22 år, han er 25 år, eksen er 23, og kompisen som kommer snart er 22 år bare sånn til info!

Anonymkode: 3f6e5...219

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lager jo dette dramaet selv! Det er jo ikke komplisert, men du lager det komplisert!

Selv om venninnen din sender deg en mld om sex, så behøver ikke du å hoppe på nærmeste fyr som hevn på venninne og date! Du kan ikke bruke andre mennesker på den måten!

Om du tror daten din ikke er over eksen (som for øvrig ikke virker helt god), så ville jeg holdt meg unna. Er jo ikke vits i å satse på denne fyren! Dump, glem og gå videre! 

Anonymkode: dac35...1bf

• Liker 7
Skrevet

Høres jo ut som det er du som lager drama her. Anbefaler deg å ta en pause fra datinglivet.

Anonymkode: 72604...8dc

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lager jo dette dramaet selv! Det er jo ikke komplisert, men du lager det komplisert!

Selv om venninnen din sender deg en mld om sex, så behøver ikke du å hoppe på nærmeste fyr som hevn på venninne og date! Du kan ikke bruke andre mennesker på den måten!

Om du tror daten din ikke er over eksen (som for øvrig ikke virker helt god), så ville jeg holdt meg unna. Er jo ikke vits i å satse på denne fyren! Dump, glem og gå videre! 

Anonymkode: dac35...1bf

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo ut som det er du som lager drama her. Anbefaler deg å ta en pause fra datinglivet.

Anonymkode: 72604...8dc

Hvordan lager jeg dramaet selv???

Skrevet

.

Skrevet

Nå er kompisen min her om 5 minutter, han skal sove over. Kommer oppdatering i morgen

TS

Skrevet

Du burde seriøst ta avstand fra alle tre. Det du driver med nå vil ikke gi deg noe gevinst i det lange løp. Kortsiktig tankegang

Anonymkode: 6915f...08d

Skrevet

Kutt han nå bare ut! Ikke ligg med en fyr for å gjøre en annen sjalu. Det er bare rett og slett for dumt!

Anonymkode: 5ae71...3e0

• Liker 1
Skrevet

Idiotisk. Ligg med hvem du vil, men ikke send noe bilder eller snap. Det er bare teit gjort. 

Anonymkode: e04a2...bef

• Liker 3
Skrevet

Ikke den skarpeste kniven ikke skuffen akkurat. 

Anonymkode: 6aefa...c81

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...