AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Jeg har hatt en gjensidig flørt med en gift mann i nesten ett år. Vi har delt mye sammen, snakket mye og ofte sammen, men aldri vært seksuelle. Vi vet bare at det er der, og vi vet også at vi ikke kan gi oss hen. Han er tross alt gift. Så vi har avsluttet forholdet og har begge to en sorg over det. Nå er det gått noen måneder siden bruddet vårt, og vi ses av og til tilfeldig. HVER eneste gang vi ses kjenner vi at vi er RETT tilbake i følelsene, hvor fantastisk det er å være nær hverandre og ses igjen. Og den seksuelle spenningen er intens! Jeg har aldri opplevd maken! Hva i alle dager skal jeg gjøre med dette, hvordan forholde meg til det? jeg eksploderer nesten inni meg når jeg ser ham, og jeg vet det er gjensidig, men vi kan jo bare ikke. Vi er så fristet at det holder! Og vi "må" ses rett som det er, for vi bor i nærheten av hverandre. Noen som kjenner seg igjen og har noen råd? Sprekker det en dag når man har det slik over tid? Eller er det bare å holde seg i skinnet uke etter uke, måned etter måned? Anonymkode: f9e34...918
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 Akkurat nå, lipglossy skrev: Hold deg unna han, han er gift Eh ja....men vi støter tilfeldigvis på hverandre rett som det er. Det kan jeg ikke noe for faktisk. Anonymkode: f9e34...918
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #4 Skrevet 12. januar 2019 Jeg skjønner ikke at du gidder jeg.. Han er gift? Hold deg unna. Anonymkode: 2f5f4...deb 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #5 Skrevet 12. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke at du gidder jeg.. Han er gift? Hold deg unna. Anonymkode: 2f5f4...deb Og jeg skjønner ikke at dere gidde repetere hverandre her inne. Jeg har sagt JEG KAN IKKE FOR AT VI TREFFES TILFELDIG!!!!! Og jeg stiller et spørsmål, ber ikke om råd om hva jeg skal gjøre med forholdet. DET ER FINITO! Anonymkode: f9e34...918 1
Mona123 Skrevet 12. januar 2019 #6 Skrevet 12. januar 2019 Finn deg noen andre du kan bruke tiden på å lengte etter. En som ikke allerede er gift og kan gi deg mer enn dette. Det må da være mer givende å finne en du faktisk kan få og dele hverdagen med? 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #7 Skrevet 12. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og jeg skjønner ikke at dere gidde repetere hverandre her inne. Jeg har sagt JEG KAN IKKE FOR AT VI TREFFES TILFELDIG!!!!! Og jeg stiller et spørsmål, ber ikke om råd om hva jeg skal gjøre med forholdet. DET ER FINITO! Anonymkode: f9e34...918 Du stiller et spørsmål, vi svarer deg? Anonymkode: 2f5f4...deb 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #8 Skrevet 12. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Eh ja....men vi støter tilfeldigvis på hverandre rett som det er. Det kan jeg ikke noe for faktisk. Anonymkode: f9e34...918 Du trenger vel ikke rulle i bingen med alle folk du møter tilfeldig? Anonymkode: 4bf5d...3fe 2
lipglossy Skrevet 12. januar 2019 #9 Skrevet 12. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og jeg skjønner ikke at dere gidde repetere hverandre her inne. Jeg har sagt JEG KAN IKKE FOR AT VI TREFFES TILFELDIG!!!!! Og jeg stiller et spørsmål, ber ikke om råd om hva jeg skal gjøre med forholdet. DET ER FINITO! Anonymkode: f9e34...918 Slapp av æ. For å gi deg svar på et av spørsmålene dine; ja, du bør «holde deg i skinnet, uke etter uke, måned etter måned». 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #10 Skrevet 12. januar 2019 Ok, siden du ikke liker svarene om å holde deg unna han, så skal jeg gi deg lov. Vær så god og spre beina neste gang du ser han. Dere er kvalme mennesker begge to. Anonymkode: 14a3b...6cc 4
Gjest Linn35 Skrevet 12. januar 2019 #11 Skrevet 12. januar 2019 Fordømmelse, fordømmelse. Det er det som er så herlig med å henge på KG..... Vet du, ts, jeg vil gi deg kred for at dere ikke har gått linja ut, jeg. Det er vanskelig (!) når man kjenner den seksuelle tiltrekningen å holde igjen, slik dere har gjort. Det er hverken kvalmt eller forferdelig, men det står respekt av å holde seg på matta når spenningen er så sterk du beskriver. Og nei, dere kan ikke noe for at dere møtes av og til. Men det er jo hva man da gjør med det. Forsett som før? Hold igjen. Det er nok det lureste siden han er gift. Det er tøft, men du må stålsette deg, og det klarer du. Fokuser nå på å komme deg videre, du sier dere har avsluttet, så da går du videre og plutselig er du i et annet forhold, der du kan leve ut alt sammen Ønsker deg alt godt og lykke til. Og forøvrig så vet jeg hva du snakker om her Det er en kamp av dimensjoner. Og du? ta ikke til deg alle nedlatende ord her på KG, klapp deg selv på skulderen for den selvbeherskelsen du tross alt har vist.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #12 Skrevet 13. januar 2019 Go for it sier jeg! Du lever bare én gang! Anonymkode: fbb74...0c1 1
Gjest Alterego666 Skrevet 13. januar 2019 #13 Skrevet 13. januar 2019 Veldig enig med Linn35. Kred for at dere begge holder dere på matta. TS beskriver egentlig ikke hva problemet består i. Er det vanskelig å leve med situasjonen slik den er? Kan du bære disse følelsene med deg, og være glad for at du både rommer følelsene og handler i tråd med din moral? Hindre følelsene deg i å knngå en ralasjon til andre (dersom det er et ønske)? Til dere som fordømmer et menneske som IKKE inngår et forhold med en gift person: Skaff dere et liv, opplev ekte følelser og spis masse boller.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #14 Skrevet 13. januar 2019 Sånne «umulige» forhold er veldig smertefulle. Jeg har opplevd det selv noen ganger i løpet av mitt voksne liv, men jeg er gift og har derfor alltid måttet holde meg i skinnet. Det er vanvittig vanskelig når følelsene er på sitt mest intense og stormfulle, og elendigheten kan faktisk også vare ganske lenge (inntil 2-3 år på det verste). Men jeg kan trøste deg med at det alltid går over til slutt. Og den eneste effektive kuren er no contact (heller ikke «fjernkontakt» via sosiale medier mv.). Anonymkode: 2d4a6...ffc 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #15 Skrevet 16. januar 2019 Sånt er kjempevanskelig. Det pleier å gå over med tiden om man ikke "gir" hverandre noenting, ikke et lengtende blikk eller tilfeldig berøring eller noenting. Men det kan ta sykt lang tid, spesielt om du ser han hele tiden. Den aller beste metoden er jo å finne noen andre å bli kåt på. Det er lettere sagt enn gjort, men ikke akkurat umulig. Du må bare ta tiden til hjelp der og, pluss husk å holde øynene åpne for andre menn selv om kroppen din lengter etter bare en. Og husk at den forbudte kjærligheten er den mest intense, da lengter man og opphøyer man det noe veldig. Ikke sikkert det hadde vært fyrverkeri og dynamitt om dere hadde ligget. Prøv og visualiser han som en som er elendig i senga. Nå vet jeg ikke hva som er dine største turn offs, men se for deg at han gjør alt det kjedligste, kjipeste og minst bra du vet om seksuelt. Anonymkode: 49f39...9ea
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #16 Skrevet 16. januar 2019 Hva mener du med at dere møtes? Ser man hverandre på gata, butikken. cafe, bar, restaurant osv kan man bare si hei og gå videre eller bli enige om at dere ignorerer hverandre? Jobber man sammen får man bytte avdeling eller få seg ny jobb. Man kan holde seg unna uten å alltid holde seg fysisk så langt unna som mulig. Anonymkode: 015ee...491
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #17 Skrevet 16. januar 2019 På 12.1.2019 den 23.25, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt en gjensidig flørt med en gift mann i nesten ett år. Vi har delt mye sammen, snakket mye og ofte sammen, men aldri vært seksuelle. Vi vet bare at det er der, og vi vet også at vi ikke kan gi oss hen. Han er tross alt gift. Så vi har avsluttet forholdet og har begge to en sorg over det. Nå er det gått noen måneder siden bruddet vårt, og vi ses av og til tilfeldig. HVER eneste gang vi ses kjenner vi at vi er RETT tilbake i følelsene, hvor fantastisk det er å være nær hverandre og ses igjen. Og den seksuelle spenningen er intens! Jeg har aldri opplevd maken! Hva i alle dager skal jeg gjøre med dette, hvordan forholde meg til det? jeg eksploderer nesten inni meg når jeg ser ham, og jeg vet det er gjensidig, men vi kan jo bare ikke. Vi er så fristet at det holder! Og vi "må" ses rett som det er, for vi bor i nærheten av hverandre. Noen som kjenner seg igjen og har noen råd? Sprekker det en dag når man har det slik over tid? Eller er det bare å holde seg i skinnet uke etter uke, måned etter måned? Anonymkode: f9e34...918 Må være det dummeste jeg har lest her inne. Anonymkode: 9eb43...e40 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #18 Skrevet 19. januar 2019 På 12.1.2019 den 23.25, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt en gjensidig flørt med en gift mann i nesten ett år. Vi har delt mye sammen, snakket mye og ofte sammen, men aldri vært seksuelle. Vi vet bare at det er der, og vi vet også at vi ikke kan gi oss hen. Han er tross alt gift. Så vi har avsluttet forholdet og har begge to en sorg over det. Nå er det gått noen måneder siden bruddet vårt, og vi ses av og til tilfeldig. HVER eneste gang vi ses kjenner vi at vi er RETT tilbake i følelsene, hvor fantastisk det er å være nær hverandre og ses igjen. Og den seksuelle spenningen er intens! Jeg har aldri opplevd maken! Hva i alle dager skal jeg gjøre med dette, hvordan forholde meg til det? jeg eksploderer nesten inni meg når jeg ser ham, og jeg vet det er gjensidig, men vi kan jo bare ikke. Vi er så fristet at det holder! Og vi "må" ses rett som det er, for vi bor i nærheten av hverandre. Noen som kjenner seg igjen og har noen råd? Sprekker det en dag når man har det slik over tid? Eller er det bare å holde seg i skinnet uke etter uke, måned etter måned? Anonymkode: f9e34...918 Som å lese om meg selv.. her sprakk vi, dessverre. Har ikke hatt sex, men gått langt over streken. her er vi naboer, så helt umulig å holde seg unna og glemme mannen 🙄 Anonymkode: 40b30...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå