AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Og ikke møter særlig motgang? Noen er heldigere enn andre, men svært mange opplever vonde ting i livet, dessverre. Skulle ønske alle hadde det bra heletiden. Anonymkode: edd9d...0a0
Duckie Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 De finnes helt sikkert. Og så er det mange som bare ikke lar seg affisere av så mye, så selv om de møter motgang bare trekker de på skuldrene og går videre. Donald Trump for eksempel. Den skittstormen han står i nå vil jeg tro hadde påvirket de fleste, men han bare "meh" og går videre med livet og fortsetter som før. Eller skylder på alle andre. Må være behagelig å ha så mye tro på seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 Selvsagt fins de. Jeg har lekt meg mye gjennom livet, har selvsagt hatt kjærlighetssorg, dødsfall i famile og korte arbeidsløshetsperioder etc men jeg ser ikke på det som motgang når det er forbigående. Ellers har jeg reist mye, flyttet mye og stort sett gjort det jeg har hatt lyst til. Men er også en person som raskt glemmer negative opplevelser og en evig optimist. Anonymkode: 55fda...41a 1
Gjest secretidentity Skrevet 12. januar 2019 #5 Skrevet 12. januar 2019 Jada, selvfølgelig er det det og jeg er ikke en av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå