Gå til innhold

Dama i lederparet i Fagerstrand..

Anbefalte innlegg

Gjest Lizzi
Skrevet

Er det bare meg som reagerte på henne :o Jeg synes hun er helt grusom. Trodde lenge hun spilte skuespill....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte hun. Tøff dame som skjønner at det må jobbes effektivt for å bygge et hus. Skulle vært flere kvinner som henne, som tør å heve stemmen, bestemme og si ifra. Ganske streng og myndig, men når folk gjemmer seg unna for å slippe å bygge, så skjønner jeg det. Uenig med henne i at man må frykte sin leder, men man takler nok fint en uke med slik styring.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg synes også hun var OK. Det er jo utrolig at folk vil sluntre unna - de bygger jo sitt eget hus. Absolutt OK å si fra ganske kraftig til de som yter mindre enn de andre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig jeg også, mange av dem sitter jo bare og planlegger hvordan de skal vinne dette huset. "Gjøre noe, nei, det gidder vi ikke..." :roll:

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg liker ikke lederstilen hennes. Litt for mye "Hitler" etter min mening, men jeg er enig i at det bør jobbes.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun har vel ikke den store innsikten i ledelsesteori eller praktisk erfaring i god ledelse :ler:

Skrevet
Jeg liker ikke lederstilen hennes. Litt for mye "Hitler" etter min mening' date=' men jeg er enig i at det bør jobbes.[/quote']

:Nikke:

Skrevet
Jeg likte hun. Tøff dame som skjønner at det må jobbes effektivt for å bygge et hus. Skulle vært flere kvinner som henne' date=' som tør å heve stemmen, bestemme og si ifra. Ganske streng og myndig, men når folk gjemmer seg unna for å slippe å bygge, så skjønner jeg det. Uenig med henne i at man må frykte sin leder, men man takler nok fint en uke med slik styring.[/quote']

Tøff dame , streng og myndig..

Ja mulig det, men spørs om hun ikke er litt for mye av det gode. Bare å ta en titt på typen hennes når hun setter igang..stakkars gutt.

Og aller best inntrykk gjorde hun(not) på meg når hun presterte å si, på tv: Typen min er det største oppussingsobjektet jeg har! Imponerende!

Skrevet

Forferdelig dame. Hun sto vel ikke først i køen da det ble delt ut sosiale antenner, og inteligens.

Hun leder vel prosjektet på lik linje som en Sovjetisk arbeidsleir.

Ja, det blir arbeidet. Men uengasjerte arbeider bruker mye lengre tid på å utføre en oppgave en en som er motivert og ivrer for sitt arbeide. Så jeg tviler vel egentlig på om hennes herskende lederstil egentlig fører til økt produktivitet.

Og så er det jo direkte pinlig å se hvordan kjæresten hennes gremmes ved siden hennes mindre gjenomtenkte uttalelser.

Gjest Catwoman
Skrevet

Syns hun var helt forferdelig, ble sjokkert når jeg så det faktisk. Og han kjæresten er vel med og leder han og? Det virket jo som om hun tok styringen helt alene.

Syns hun burde hørt litt på det Reidar sa til henne.

Nå har ikke jeg fulgt med på dette i det hele tatt, men måtte bare se sist ettersom jeg har hørt at det var så mye intriger og greier der inne. :sjarmor:

Gjest Madeline
Skrevet
Syns hun burde hørt litt på det Reidar sa til henne.

quote]

Enig i det. Må også si at dette må være omtrent den eneste positive kommentaren jeg har lest om Reidar her på KG.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sukk, fikk ikke sett på på mandag. Hvem er lederpar nå?

Skjedde det noe annet spennede? Så bare klipp, da så det jo ut som om Reidar fikk et annfall i allefall...

Gjest Madeline
Skrevet
Sukk, fikk ikke sett på på mandag. Hvem er lederpar nå?

Skjedde det noe annet spennede? Så bare klipp, da så det jo ut som om Reidar fikk et annfall i allefall...

Det er Siri og Anders som er lederparet nå.

Ellers var det som vanlig mye krangling og lite bygging. Reidar gråt noen krokodilletårer fordi han føler seg så urettferdig behandlet.

Skrevet

Siri og Anders er lederpar i denne uken.

Jeg synes hun er tøff, tror også lys og varme gjengen trenger til å få et spark bak. Da de hele tiden sluntrer unna. Og som hun sa da de ble valgt, at ville de ha en pause (gå innenfor å få litt varme) så kom og spørr innen dere går. Det synes jeg er fair nok, da jeg har intrykk av at enkelte de sitter mere inne på sine rom enn å arbeide.

Gjest Madeline
Skrevet
Siri og Anders er lederpar i denne uken.

Jeg synes hun er tøff, tror også lys og varme gjengen trenger til å få et spark bak. Da de hele tiden sluntrer unna. Og som hun sa da de ble valgt, at ville de ha en pause (gå innenfor å få litt varme) så kom og spørr innen dere går. Det synes jeg er fair nok, da jeg har intrykk av at enkelte de sitter mere inne på sine rom enn å arbeide.

Men forrige uke tok hun selv pauser uten og spørre. Det var liksom helt greit da...

Skrevet

Huff! Synes hun er skikkelig FÆL! :-x

Gjest LoisLane
Skrevet

Hvorfor er det greit å diskutere henne, når Reidar-tråden ble fjernet?

(og han er jo SKIKKELIG ille...)

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvorfor er det greit å diskutere henne, når Reidar-tråden ble fjernet?

(og han er jo SKIKKELIG ille...)

Hæ, kan man ikk diskutere tv-program? :ler:

Gjest Madeline
Skrevet

Hæ, kan man ikk diskutere tv-program? :ler:

Du kan diskutere tv-program men enkeltpersoner skal ikke henges ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan diskutere tv-program men enkeltpersoner skal ikke henges ut.

Hvordan kan man diskuter reality, da?:)

Og henge ut noen? Det er jo Reidar som må slutte å henge ut seg selv :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...