Gjest Lizzi Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Er det bare meg som reagerte på henne :o Jeg synes hun er helt grusom. Trodde lenge hun spilte skuespill....
Gjest Melk Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Jeg likte hun. Tøff dame som skjønner at det må jobbes effektivt for å bygge et hus. Skulle vært flere kvinner som henne, som tør å heve stemmen, bestemme og si ifra. Ganske streng og myndig, men når folk gjemmer seg unna for å slippe å bygge, så skjønner jeg det. Uenig med henne i at man må frykte sin leder, men man takler nok fint en uke med slik styring.
Gjest LoisLane Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Jeg synes også hun var OK. Det er jo utrolig at folk vil sluntre unna - de bygger jo sitt eget hus. Absolutt OK å si fra ganske kraftig til de som yter mindre enn de andre.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #4 Skrevet 5. april 2005 Enig jeg også, mange av dem sitter jo bare og planlegger hvordan de skal vinne dette huset. "Gjøre noe, nei, det gidder vi ikke..."
Gjest Madeline Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Jeg liker ikke lederstilen hennes. Litt for mye "Hitler" etter min mening, men jeg er enig i at det bør jobbes.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #6 Skrevet 5. april 2005 Hun har vel ikke den store innsikten i ledelsesteori eller praktisk erfaring i god ledelse
nat26 Skrevet 5. april 2005 #7 Skrevet 5. april 2005 Jeg liker ikke lederstilen hennes. Litt for mye "Hitler" etter min mening' date=' men jeg er enig i at det bør jobbes.[/quote']
Fam Skrevet 5. april 2005 #8 Skrevet 5. april 2005 Jeg likte hun. Tøff dame som skjønner at det må jobbes effektivt for å bygge et hus. Skulle vært flere kvinner som henne' date=' som tør å heve stemmen, bestemme og si ifra. Ganske streng og myndig, men når folk gjemmer seg unna for å slippe å bygge, så skjønner jeg det. Uenig med henne i at man må frykte sin leder, men man takler nok fint en uke med slik styring.[/quote'] Tøff dame , streng og myndig.. Ja mulig det, men spørs om hun ikke er litt for mye av det gode. Bare å ta en titt på typen hennes når hun setter igang..stakkars gutt. Og aller best inntrykk gjorde hun(not) på meg når hun presterte å si, på tv: Typen min er det største oppussingsobjektet jeg har! Imponerende!
Snuppelure Skrevet 6. april 2005 #9 Skrevet 6. april 2005 Forferdelig dame. Hun sto vel ikke først i køen da det ble delt ut sosiale antenner, og inteligens. Hun leder vel prosjektet på lik linje som en Sovjetisk arbeidsleir. Ja, det blir arbeidet. Men uengasjerte arbeider bruker mye lengre tid på å utføre en oppgave en en som er motivert og ivrer for sitt arbeide. Så jeg tviler vel egentlig på om hennes herskende lederstil egentlig fører til økt produktivitet. Og så er det jo direkte pinlig å se hvordan kjæresten hennes gremmes ved siden hennes mindre gjenomtenkte uttalelser.
Gjest Catwoman Skrevet 6. april 2005 #10 Skrevet 6. april 2005 Syns hun var helt forferdelig, ble sjokkert når jeg så det faktisk. Og han kjæresten er vel med og leder han og? Det virket jo som om hun tok styringen helt alene. Syns hun burde hørt litt på det Reidar sa til henne. Nå har ikke jeg fulgt med på dette i det hele tatt, men måtte bare se sist ettersom jeg har hørt at det var så mye intriger og greier der inne.
Gjest Madeline Skrevet 6. april 2005 #11 Skrevet 6. april 2005 Syns hun burde hørt litt på det Reidar sa til henne. quote] Enig i det. Må også si at dette må være omtrent den eneste positive kommentaren jeg har lest om Reidar her på KG.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #12 Skrevet 6. april 2005 Sukk, fikk ikke sett på på mandag. Hvem er lederpar nå? Skjedde det noe annet spennede? Så bare klipp, da så det jo ut som om Reidar fikk et annfall i allefall...
Gjest Madeline Skrevet 6. april 2005 #13 Skrevet 6. april 2005 Sukk, fikk ikke sett på på mandag. Hvem er lederpar nå? Skjedde det noe annet spennede? Så bare klipp, da så det jo ut som om Reidar fikk et annfall i allefall... Det er Siri og Anders som er lederparet nå. Ellers var det som vanlig mye krangling og lite bygging. Reidar gråt noen krokodilletårer fordi han føler seg så urettferdig behandlet.
viblie Skrevet 6. april 2005 #14 Skrevet 6. april 2005 Siri og Anders er lederpar i denne uken. Jeg synes hun er tøff, tror også lys og varme gjengen trenger til å få et spark bak. Da de hele tiden sluntrer unna. Og som hun sa da de ble valgt, at ville de ha en pause (gå innenfor å få litt varme) så kom og spørr innen dere går. Det synes jeg er fair nok, da jeg har intrykk av at enkelte de sitter mere inne på sine rom enn å arbeide.
Gjest Madeline Skrevet 6. april 2005 #15 Skrevet 6. april 2005 Siri og Anders er lederpar i denne uken. Jeg synes hun er tøff, tror også lys og varme gjengen trenger til å få et spark bak. Da de hele tiden sluntrer unna. Og som hun sa da de ble valgt, at ville de ha en pause (gå innenfor å få litt varme) så kom og spørr innen dere går. Det synes jeg er fair nok, da jeg har intrykk av at enkelte de sitter mere inne på sine rom enn å arbeide. Men forrige uke tok hun selv pauser uten og spørre. Det var liksom helt greit da...
Gjest LoisLane Skrevet 6. april 2005 #17 Skrevet 6. april 2005 Hvorfor er det greit å diskutere henne, når Reidar-tråden ble fjernet? (og han er jo SKIKKELIG ille...)
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #18 Skrevet 6. april 2005 Hvorfor er det greit å diskutere henne, når Reidar-tråden ble fjernet? (og han er jo SKIKKELIG ille...) Hæ, kan man ikk diskutere tv-program?
Gjest Madeline Skrevet 6. april 2005 #19 Skrevet 6. april 2005 Hæ, kan man ikk diskutere tv-program? Du kan diskutere tv-program men enkeltpersoner skal ikke henges ut.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #20 Skrevet 6. april 2005 Du kan diskutere tv-program men enkeltpersoner skal ikke henges ut. Hvordan kan man diskuter reality, da? Og henge ut noen? Det er jo Reidar som må slutte å henge ut seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå