Gå til innhold

Hva er normal sexlyst for en mann på ca 30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner jo at det varierer, men sånn ca hvor ofte har en 30år gammel man behov for sex? 

Har vært kjæreste/samboer med en på rundt 30år i 1år nå. Og snittet ligger vel på 3 ganger i uken. Noe jeg synst er lite i et forholdsvis nytt forhold. Er jeg bare for godt vandt fra tidligere forhold? 

Anonymkode: 4799f...a73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kunne gjerne tenkt meg hver dag men blir ca 1-3 for uken. Men vi har vert sammen i 8 år da. Men har et sjenerelt veldig godt sex liv😊

Skrevet

I vårt tilfelle forandret sexlysten seg etter barn kom i bildet. Samboeren min sier at nå har han mer lyst til å sove eller slappe av når barna har lagt seg. Så vi gjør det ca 2 ganger i uka nå, kanskje 3. Så jeg tror ikke alder nødvendigvis spiller så mye inn, men også livssituasjonen. 

Anonymkode: ef6c5...45d

Skrevet

Jeg hadde større driv en det der ja. Men det går litt i perioder så noen ganger kunne det gå flere dager imellom mens andre ganger måtte det tømmes flere ganger om dagen. Ble ofte til at jeg måtte fikse mye selv da dama ikke orket det kjøret. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I vårt tilfelle forandret sexlysten seg etter barn kom i bildet. Samboeren min sier at nå har han mer lyst til å sove eller slappe av når barna har lagt seg. Så vi gjør det ca 2 ganger i uka nå, kanskje 3. Så jeg tror ikke alder nødvendigvis spiller så mye inn, men også livssituasjonen. 

Anonymkode: ef6c5...45d

Ts 

Ingen barn, bor i ny by så det går ikke tid til kompiser og foreløpig ikke tid til hobbyer eller trening heller. Kun fokus på karriere. Jobber jo litt, men ikke noe særlig mer enn andre mennesker 

Så skjønner ikke at det kan være mangel på overskudd i alle fall 

Skrevet

I et nytt forhold (0-4mnd) vil jeg hver dag. Gjerne 2-8 ganger om dagen. Varierer fra ferie, overskudd osv. Etterhvert holder det med 4-7 ganger i uken. Jeg er 35, mann

Anonymkode: a608c...549

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

I et nytt forhold (0-4mnd) vil jeg hver dag. Gjerne 2-8 ganger om dagen. Varierer fra ferie, overskudd osv. Etterhvert holder det med 4-7 ganger i uken. Jeg er 35, mann

Det som stopper meg er egentlig henne og om hun blir sår..

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opptil 8 ganger om dagen?!? Da rekker man jo nesten ikke annet. Og jeg ville ihvertfall blitt temmelig sår om jeg skulle ha så mye sex...

Anonymkode: 8d1a8...aae

• Liker 1
Skrevet

Min er 49 og er minst en gang daglig. 

Anonymkode: 44394...abd

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter hvert holder det med 4-7 ganger i uken? 🙈 Da lurer jeg på hvor lenge ditt lengste forhold har vart...?

Anonymkode: db15a...ad8

• Liker 1
Skrevet

Min er blitt 45 nå og når jeg tenker tilbake til da han var 30 så ville han kanskje bare en gang i uken. Da ungene kom ble det mindre, men nå som barna er blitt store nok og er mye på overnatting skulle man tro det tok seg opp igjen men jeg får han såvidt med på én gang i uken, eller ca 3 ganger i mnd om jeg er heldig.

Han bare tenker ikke på sex, tenker mer på jobb og stress og alt det der. Har tatt opp hundrevis av ganger, men han bare er aseksuell av seg. Fryktelig frustrerende"

Uaktuelt å gå.

Anonymkode: 6e09a...766

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min er blitt 45 nå og når jeg tenker tilbake til da han var 30 så ville han kanskje bare en gang i uken. Da ungene kom ble det mindre, men nå som barna er blitt store nok og er mye på overnatting skulle man tro det tok seg opp igjen men jeg får han såvidt med på én gang i uken, eller ca 3 ganger i mnd om jeg er heldig.

Han bare tenker ikke på sex, tenker mer på jobb og stress og alt det der. Har tatt opp hundrevis av ganger, men han bare er aseksuell av seg. Fryktelig frustrerende"

Uaktuelt å gå.

Anonymkode: 6e09a...766

Ts 

Æsj, er sånn jeg er redd det kommer til å bli her også. Er nesten litt redd for å få barn med han for da blir vel ring enda verre ja. Han er skikkelig babygal så han er nok typen til å gi alt av overskudd til babyen og får vel null behov for nærhet med meg da 😐

Men er uaktuelt å gå fra han. Får vel heller kjøpe meg en «venn» da 

Skrevet

Jeg har en mann på 35, som tydeligvis nøyer seg med en gang i kvartalet. For min del er ukentlig, helst daglig, ønskelig. 

Anonymkode: fabbc...09c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har en mann på 35, som tydeligvis nøyer seg med en gang i kvartalet. For min del er ukentlig, helst daglig, ønskelig. 

Overlever forholdet når behovet er så ulikt da ? 

Jeg kjenner jeg sliter skikkelig 

Skrevet

Jeg er 43 og vil helst ha henne daglig, og kjønnsdriften var nok ganske lik da jeg var 30. Vi har sex over 20 ganger i måneden, i hvert fall. 

Skrevet

Det avhenger i stor grad av livssituasjonen.

Som 30-åring spiste små barn utrolig mye energi, men kunne nok allikevel hatt sex daglig. I praksis ble det vel bare 2-3 ganger i måneden.

Nå i en alder av 50+, og fri fra barn, skulle jeg ideellt sett gjerne hatt sex et par-tre ganger i uka. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overlever forholdet når behovet er så ulikt da ? 

Jeg kjenner jeg sliter skikkelig 

Jeg er veldig usikker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...