AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Jeg gikk fra mannen for en del år siden. Vi har to barn sammen, han yngste var bare 10 mnd da det ble slutt. Litt over et år senere møtte jeg kvinnen i mitt liv (jeg er også kvinne). Hun er tvers igjennom fantastisk. En vanvittig bra partner og en kjempeflink bonusmamma. Barna elsker henne ut og inn, og særlig min yngste har knyttet seg til henne. Faktisk er han så knyttet til henne at jeg kjenner på sjalusi. Han velger henne først uansett hva. Om han trenger trøst, kos eller lek. Hun kommer først. Om vi henter i barnehagen sammen så løper han forbi meg og rett i armene hennes 😂 Jeg har ikke et dårlig forhold til sønnen min, og jeg syns jeg er kjempeherlig som har en partner som gir så mye positivt til barna mine. Men jeg kjenner på primitiv sjalusi. Vil ikke endre noe og klager ikke heller, vil bare dele min historie om noen andre her inne har følt på det samme? 😊 Uansett hvem det er. Anonymkode: 6f0ef...a38
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 Både min partner og jeg har vært sjalu på hverandre. Eldste har i perioder en favoritt. Innimellom er det bare jeg som får kos og barnet vil helst bli lagt av meg, mens det i andre perioder er min samboer som er best. Det er vondt å kjenne på at man blir "valgt bort", samtidig er det så fint å se forholdet mellom barn og far. Og så er jeg trygg på at jeg fremdeles er elsket av barnet, selv om jeg ikke er favoritten. Selv om barnet har en favoritt har vi byttet på å legge og gjøre andre ting sammen. For noen uker siden ble forresten både jeg og samboer satt til side, vi hentet eldste hos besteforeldre, og barnet ble mest glad for å se sin yngre søster igjen. Ikke så viktig med foreldrene. Så du får glede deg over kjærligheten barnet har til de rundt seg. Og så vet du at du også har en spesiell plass hos barnet ditt. Anonymkode: 888df...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå