Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Hei alle sammen, Kan noen av dere anbefale noen gode spanskkurs"steder" i Oslo? Hvor holder de til? Hvor mye koster det og hvor mange ganger består det av? TAKK!
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Berlitz er veldig bra!! Lenge siden jeg gikk der, så husker ikke pris eller varighet, men husker fremdeles alt jeg lærte! :-)
smil Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Du kan jo kjøpe en CD-rom også, eller låne på biblioteket. "Learn to speak Spanish" er veldig bra synes jeg. Men en må ha litt disiplin for å lære på egen hånd da.
Tuli Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Prøv Malecón Dans i Oslo sentrum på denne linken finner du informasjon Spanskkurs i Oslo Sentrum
lovedrug Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Gjør som meg ,finn deg en kjekk en som kan spansk;) Fant meg en fra chile jeg
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Gjør som meg ,finn deg en kjekk en som kan spansk;) Fant meg en fra chile jeg Den var god, finn en cubaner som kan danse salsa og snakke spansk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå