Sannasol Skrevet 23. august 2002 #1 Skrevet 23. august 2002 Hei hei! Nå er det snart bare 3 uker igjen. Skjelve skjelve. Jeg vet ikke om jeg skal ha smykke til kjolen ennå. Har eventuelt et pent strass-smykke jeg tenkte å bruke. Jeg ønsker ikke å bruke perlesmykke. Er det noe annet som kunne passe kanskje? Ellers skal jeg ha en tiara av blå og blanke perler. Og kun enkle øredobber i diamant-look (ikke hengende). Her er kjolen. se og bedøm. http://www.cepelia.no/brudekjoler/3404ft/3404ft.htm
Augustbrud02 Skrevet 23. august 2002 #2 Skrevet 23. august 2002 Det kunne faktisk vært stilig med smykke i samme blå perler og blanke perler som du har på tiaraen din... Men jeg ville nok funnet meg et helt enkelt smykke med blanke stener på eller noe jeg tror jeg. Eller droppe smykke, faktisk trenger man jo ikke det til denne kjolen som er så pyntet i seg selv.
September 2002 Skrevet 23. august 2002 #3 Skrevet 23. august 2002 Gifter meg samme dag som deg og skjelver også i buksene nå ! He-he. Nydelig kjole ! Med så mye broderier/pynt på overdelen, og når du skal ha tiara + øredobber, ville jeg definitivt ikke hatt noe halssmykke. Det blir ofte litt mye med både tiara og halssmykke - synes jeg da.
Charly Skrevet 23. august 2002 #4 Skrevet 23. august 2002 Fantastisk vakker kjole du har valgt, du har like god smak som meg du! Nå har jeg vært lykkelig gift i noen uker... Og jeg valgte et kjede til den kjolen, som rett og slett skulle være anonymt. Jeg gikk på en hobby butikk i Karl Johan, Panduros og kjøpte en spesiell type halskjedelås, samt 'svevetråd' ser ut som fiskesene, og er veldig elastisk. Samt en boks med perler. Dette var jo pakker med flere i, så jeg kunne laget mange kjeder - og hele herligheten kom på under en 100 - lapp. Jeg tredde perlene på tråden og knyttet noen løkker slik at det ble hjertefasjon på de tre perlene jeg brukte. Deretter målte jeg hvor langt det skulle være og festet låsen. Fikk mange komplimenter for det. Har selv piercing øreringer med store perler av blodstein og det var en fin kombinasjon med perlemorsfargede perler i kjedet. Du kan se meg i kjolen min med kjedet til på hjemmesiden. Kjolen synes best hvis du klikker på Kjolen, mens kjedet ser du hvis du klikker på Bryllupet http://devoted.to/randel
Blomst Skrevet 23. august 2002 #5 Skrevet 23. august 2002 Hei ! Jeg fikk instruksjon på en salong jeg besøkte. Smykker, diadem, blomster og kjole skal sammen skape en helhet. Ettersom min kjoles overdel hadde pærler og broderier anbefalte salongen kjede og diadem for å heve publikums blikk oppover. Det funket faktisk. Uten ble jeg stående å se på overdelen av kjolen. Med ble det mer helhet og hele meg ble synlig. Det er speiselt øynene og munnen din som skal synes denne dagen. Dette må du føle på selv. Om du skal leie kjolen i en salong kan du sikkert be disse om hjelp for å finne en helhet. Om ikke så kan du få ei venninne som du har sånn nogenlunde samme smak som til å hjelpe deg. Ønsker deg lykke til !!!
Augustbrud02 Skrevet 27. august 2002 #6 Skrevet 27. august 2002 Hei Sannasol! Vet du hva? I går så jeg et smykke som hadde vært helt perfekt til kjolen din og som var i akkurat samme blåfarge som tiaraen du kjøpte! :D Kanskje det kan være noe? Smykket var helt enkelt med strass på, mens nederst var det en blå perle. Det var skikkelig lekkert og kostet 90 kroner på Glitter. Kanskje verdt å ta en titt om du fortsatt er på jakt etter smykke?
Sannasol Skrevet 27. august 2002 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2002 Hei Augustbrud! Åååå det hørtes jo kjempeflott ut. Men her jeg bor finnes jo ikke glitter da. Søren. Vet du om butikken finnes i Trondheim?? Du som virkelig har "sett" tiaran min , vet jo iallefall hvilket smykke som passer til. Hva gjør jeg nå da? :-?
Augustbrud02 Skrevet 27. august 2002 #8 Skrevet 27. august 2002 Hvis du vil så kan jo jeg kjøpe det for deg og sende det til deg, men med en byttelapp f.eks. Så får du byttet det hos Glitter en gang senere om du ikke skulle like det! Så vidt jeg ser av Glitters hjemmesider har de nemlig ikke noen butikk i Trondheim. De hadde bare ett kjede igjen i går også, men jeg kan godt kikke for deg hvis du vil. Du kan jo sende meg en PM. :D
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2002 #9 Skrevet 27. august 2002 De har Glitter-butikk på kjøpesenteret Solsiden på Nedre Elvehavn i Trondheim. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå