AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Hei. Har en flaske med Captain Morgan som er ca. 5-6 år gammel. Er den trygt å drikke? Har vært åpnet men korken er skrudd på. Anonymkode: fc57c...2c3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 1 minutt siden, Superjnne skrev: ja skål! 😊🥂🥃 Anonymkode: fc57c...2c3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 Sprit/brennevin går ikke ut på dato. Anonymkode: 8af12...c3f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #5 Skrevet 12. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Sprit/brennevin går ikke ut på dato. Anonymkode: 8af12...c3f Men vil endre smak, siden fuselen reagerer med oksygen og blir til estere. Så du ender opp med noe som smaker bedre, og som du blir mindre dårlig dagen derpå av. Anonymkode: 8ea9f...961
absinthia Skrevet 12. januar 2019 #6 Skrevet 12. januar 2019 Helt trygt. Jeg tok siste rest av en 9 år gammel cognac i jula og led ingen nød. ( Vi har «alkoholproblemer» i heimen; alkoholen bare hoper seg opp i skapene, raskere enn vi klarer å drikke den. Mannen får vin og finere cognac i forbindelse med forskjellige jobber i kulturlivet og vi er ikke særlig flinke til å komme på at man kan ta seg en dram. Om noen år, tipper jeg at jeg kan by hele kg på et lite glass🍷) 1
absinthia Skrevet 12. januar 2019 #7 Skrevet 12. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men vil endre smak, siden fuselen reagerer med oksygen og blir til estere. Så du ender opp med noe som smaker bedre, og som du blir mindre dårlig dagen derpå av. Anonymkode: 8ea9f...961 Jøss, der lærte man noe i dag også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå