Gå til innhold

Forelska? Betatt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann. Vi har omgått hverandre endel grunnet en felles hobby. I tillegg har vi flørtet ganske kraftig, kysset endel og hatt sex to ganger. 

Han forteller meg at han ikke har hatt en slik følelse på 20 år (han er 40) og han har også sagt at han går rundt og tenker på meg konstant. 

Jeg tør jo ikke spørre om han er forelska, og han har heller ikke brukt de ordene.. men kan jeg regne med at han ER det? Eller bare betatt?

Anonymkode: c1e07...63a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare vente? Jeg vil kun regne det som betatt etter kort tid, er han forelsket så kommer det frem etter hvert.

Anonymkode: e72c8...8dd

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en mann. Vi har omgått hverandre endel grunnet en felles hobby. I tillegg har vi flørtet ganske kraftig, kysset endel og hatt sex to ganger. 

Han forteller meg at han ikke har hatt en slik følelse på 20 år (han er 40) og han har også sagt at han går rundt og tenker på meg konstant. 

Jeg tør jo ikke spørre om han er forelska, og han har heller ikke brukt de ordene.. men kan jeg regne med at han ER det? Eller bare betatt?

Hvorfor må du definere dette allerede nå? Hvorfor ikke bare bruke tid sammen, ha det gøy og bli kjent?

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Eplekaka skrev:

Hvorfor må du definere dette allerede nå? Hvorfor ikke bare bruke tid sammen, ha det gøy og bli kjent?

Tja, har lyst å vite hva det betyr å ikke ha en sånn følelse på 20 år.. hva slags følelse da tenker jeg.. forelskelse? Betatthet? 

Han har også sagt at jeg har tatt ham med storm. Men vet ikke helt hva han mener med det enda. Derfor jeg spør her, for jeg har lyst å forstå det nå og har ikke lyst å spørre ham. :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja, har lyst å vite hva det betyr å ikke ha en sånn følelse på 20 år.. hva slags følelse da tenker jeg.. forelskelse? Betatthet? 

Han har også sagt at jeg har tatt ham med storm. Men vet ikke helt hva han mener med det enda. Derfor jeg spør her, for jeg har lyst å forstå det nå og har ikke lyst å spørre ham. :)

Det høres ut som du er forelsket. 

Og begrepet "tatt med storm" vil jo bety det samme, tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Eplekaka skrev:

Det høres ut som du er forelsket. 

Og begrepet "tatt med storm" vil jo bety det samme, tenker jeg.

Jeg er forelska ja. :)

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig forskjellen på de to tingene? Forelska direkte slik jeg ble det som ung, tror jeg aldri jeg kan bli noengang mer.

Har fått for mye livserfaring til at det kan skje, men man vet da aldri før man er der :)  Men å hoppe fordi den fasen til å bli oppriktig glad i en man passer sammen med, det kan jeg garantert bli.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er forelska ja. :)

Forsiktig da! Det er en farlig tilstand :)  Som får fornuften til å svinne som dugg for solen. Bruk tid og stress teste forholdet litt når det har satt seg etter noen mnd.

• Liker 1
Skrevet

Han er forelsket, men ikke press ham. 

Anonymkode: e40e2...805

Skrevet

Han her virker bare kåt. Hadde han vært forelsket ville han sagt han aldri har hatt slike følelser før.

Styr unna. 

Skrevet
18 minutter siden, FrodeF skrev:

Han her virker bare kåt. Hadde han vært forelsket ville han sagt han aldri har hatt slike følelser før.

Styr unna. 

Hvorfor ikke?

Kan forøvrig være du har rett, og at det er den følelsen han sikter til. 

Skrevet
19 minutter siden, FrodeF skrev:

Styr unna. 

Jeg trodde du skrev at han ikke ville sagt han ikke hadde hatt sånne følelser før. For det var jo ikke det han sa, men at det var 20 år siden sist. Og sjansen for at en (skilt) mann på 40 år ikke har vært forelska før er jo ikke så stor.. hvertfall ikke for en som har vært gift tenker jeg.. 

Men om han kanskje mener at han ikke har vært så KÅT på mange år er som sagt en mulighet det også.

Skrevet

Bare... Slapp.... Av...😊 Rusher dere dette kan fallhøyden bli stor. Ta tiden til hjelp

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...