Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lambi toalettpapir når det er tilbud på Rema 1000: 36 ruller for 99kr.

Håndsåpe - betaler aldri mer enn 10kr.

Handler bare frisør-Shampoo/balsam når det er 60% rabatt på BliVakker.

Kjøper Zendium-tannkrem til 20kr/stk på ÖnB.

Bruker Helosan fuktighetskrem til kropp (65kr/tube) fra ÖnB. (brukte tidligere Biotherm)

Butikkens tacosaus (4-6kr) istedenfor Santa Maria/Old el Paso (+/- 10kr)

Taco Dinner Kit fra First Price (5kr) - bruker skjellene og krydderet. Tacosausen går evt i tomatsuppe senere.

Egg - billigst er 39,90 for 18 egg (fast tilbud på Meny). Men det er billigere hvis det er 6egg for 10 kr (feks på ti-kroners marked hos Spar)

Annonse

Fra First Price kjøper jeg pasta, tortillas, jaffa cakes, fiskegrateng

Fra Coop - bomullspads og tortillas med hvitløk.

Ellers er det produkter jeg konsekvent kjøper på tilbud, og følger generelt med i kundeavisene (er ikke så mange butikker her at det tar mange minuttene).

Men så finner jeg noe nytt og spennende jeg ikke har smakt og ikke trenger, og bruker dobbelt så mye som jeg har spart ved å handle resten billig..

Lambi toalettpapir når det er tilbud. Som hun over her nevnte 36-pakning ruller på Rema for 99 kr f.eks, eller 20-pakning på Kiwi til 99 kr, alt etter hvem som har tilbud. De på Kiwi er noen meter lengre enn de Rema selger på tilbud.

1l Head & Shoulders på Europris til 100 kr andre shampoer på tilbud på Europris. Det samme gjelder motorolje, spylervæske, vaskepulver, sokker.

Snacks og brus handles inn i større kvanta når det er tilbud på lokalbutikken.

Kjøper da stort sett kjente merkevarer med unntak av Rema-tannbørster og Rema håndsåpe.

Endret av Husholdning1

Ganske mye, tror jeg. Sånn, vaskemiddel og oppvasktabletter, vi kjøper mye egne Rema produkter fremfor merker, kjøper Firstprice også. Samme med dopapir, håndsåpe, dusjsåpe, osv. Og mat da også selvsagt.

Anonymkode: 43d52...144

Annonse

Jeg leter alltid opp salg når det er noe spes jeg skal kjøpe. Er Og medlem i div kundeklubber som ofte gir rabatter her og der på enkelte produkter, eller at dehar egne dager med 20% på alt. Følger godt med på tilbud.  

Anonymkode: 0a0f3...600

• Liker 3

Kjøper ting så rimelig som mulig. Finner jeg f.eks. oppvaskmaskintabletter, toalettpapir, tørkeruller og andre forbruksvarer rimelig så tar jeg det med meg.

Spylevæske har jeg i mange år kjøpt på Europris når de har tilbud. Har katt og kjøper kattesand på en av nettbutikkene når de har tilbud/kampanje. 

Kampanjetilbud, 2-for-3 på forbruksvarer, datosalg og asiabutikk.

Anonymkode: bf44d...de3

• Liker 1
Annonse
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Billigste sort toalett papir. Jeg har irritabel tarm, så hadde jeg brukt dyr type så hadde jeg brukt en formue på dette. 

Anonymkode: 0201a...092

jeg har og irritabel tarm, så jeg kjøper det mykeste og beste jeg kan finne. Syns rumpa fortjener det, når den må gå igjennom så mye dritt. 

Anonymkode: 08665...98f

• Liker 6

Jeg kjøper så godt som alt på tilbud alltid.

Når det gjelder toalettpapir kjøper jeg Serla på tilbud til 15 kr for 4 ruller. Det er billigere pr meter enn alt annet og dessuten det beste papiret, passe mykt uten å smuldre.

Anonymkode: 63b12...da9

• Liker 3

Q-tip, bomullpads, toalettpapir og snytepapir bruker jeg bare coop sine merker. 
Xtra sitt potetgull, rema sin frokostblanding, og coop sine knuste tomater. 
Bruker billigmerker på frukt og grønt så lenge det ser greit ut. 

Handler aldri kjøtt utenom når det er halv pris pga dato. Og ellers ser jeg etter tilbud og datovarer på ulike varer jeg bruker. 

Anonymkode: 3bfcf...cac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...