ikka2011 Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Hei Synest dere det er greit å be folk som ikke er invitert i bryllupet? Skal sette opp ein liste for forloveren min slik at hun kan ta kontakt me dei.... siden hun kjenner få av mine venner. Har mange venner som vi har sklidd i fra på ein måte.. har hat godt forhold før men har sett lite til i det siste.. kunne godt tenkt meg å ha dei der..... vi har kun bedt familie og noen få venner......
carina81 Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Jeg ble invitert i et utdrikningslag uten å være invitert i bryllupet.Hadde egentlig ikke regnet med å bli invitert til noen av de. så syntes det var veldig koselig å bli bedt. men jeg var den eneste som ikke var bedt i bryllupet, og det føltes litt rart. Så kan være greit å ha et par stykker som kun skal i utdrikningslaget.
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Ja, det er helt okei Jeg skal be noen som ikke er bedt i bryllupet, blandt annet ei som jeg var i utdrikninglaget til men ikke bryllupet.
Trampe Skrevet 5. april 2005 #4 Skrevet 5. april 2005 Så lenge det ikke bare er en, så er det jo greit det. Har mange jeg har lyst til skal være med i utdrikningslaget, men få av de skal være med i bryllupet. I bryllupet blir det mest familie, og ikke så mange venner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå