Gjest Lexie Grey Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Synes kjøleskapet mitt har så lite og trist innhold av pålegg. Går bare i gulost, leverpostei, smør, skinke, syltetøy, smøreost og brunost. Trenger inspirasjon til mer variert og godt pålegg Hva har du alltid stående?
Gjest middagshøyden Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 Har du prøvd å ha grønnsaker sammen med pålegget? F.eks. så synes jeg tomat og/eller paprika er kjempegodt på ost, og agurk eller rødbeter kjempegodt på leverpostei. Skinke er godt med agurk og/eller majones, Pålegg jeg ofte har liggende er hvitost (enten vellagret Norvegia eller fyldig Norvegia), kaviar, ribberull (rundt juletider iallefall), røkt kalkunskinke, majones, salami av noe slag, Philadelphia... Også en del forskjellige grønnsaker da, så jeg kan piffe opp det jeg allerede har. Anonymkode: 864c4...7a8 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #4 Skrevet 12. januar 2019 Mange spørsmål på en gang der! Akkurat nå har jeg epler, pærer, pomelo og persimon, brokkoli, kålrot og gulrøtter, poteter, løk, hvitløk, søtpotet og chili, kaviar, baconost, gräddost, peppermakrell og baconost, egg, melk, smør, majones, sylteagurk, tomatpuré, mandelsmør, Kremgo', salami, fårepølse, spekeskalker, sjokoladepudding og lungemos i kjøleskapet. Og et termometer, som jeg aldri ser på. Jeg liker så mye, så jeg går etter hva som frister meg mest i butikken, og sørger bare for å alltid ha nok av hver kategori, uten at det blir for mye så jeg ikke får spist det i tide. Anonymkode: e3cba...b30
Gjest Hold the door Skrevet 12. januar 2019 #5 Skrevet 12. januar 2019 I kjøleskapet hjemme er det øl.
FrankDrebin Skrevet 12. januar 2019 #6 Skrevet 12. januar 2019 Ymse pålegg. Kaviar, gulost og leverpostei, samt en pakke bremykt er faste gjengangere. Poteter, diverse syltetøy, to bokser øl, en åpnet og en uåpnet 1,5 liters flaske med cola, og et par flasker farris. 3 minutter siden, visningsnamn skrev: I kjøleskapet hjemme er det øl. Øløløløløløløløløl!!!!!! 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #7 Skrevet 12. januar 2019 3 minutter siden, visningsnamn skrev: I kjøleskapet hjemme er det øl. Takk for kveldens beste latter Anonymkode: 36de4...b5b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #8 Skrevet 12. januar 2019 3 timer siden, Moondance skrev: Synes kjøleskapet mitt har så lite og trist innhold av pålegg. Går bare i gulost, leverpostei, smør, skinke, syltetøy, smøreost og brunost. Trenger inspirasjon til mer variert og godt pålegg Hva har du alltid stående? Jeg har ikke så mye mer, men klarer lage masse! ut av det der. Men må ha grønnsaker og toppinger. I dag laget jeg ostesmørbrød= 2 skiver+god pesto+mais (rester)+spekeskinke+ost+løk og paprika på toppen. Også litt basilikum og salt oppå der igjen. Ble kjempegodt! Anonymkode: a2216...250
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. januar 2019 #9 Skrevet 12. januar 2019 (endret) Der har jeg øl melk juice smør kjøttpålegg ost majones makrell i tomat egg syltetøy epler løk gulerøtter salat agurk paprika sylteagurk dressing ketchup sennep Endret 12. januar 2019 av AthenaRavenLuna
Muskath Skrevet 12. januar 2019 #10 Skrevet 12. januar 2019 Av pålegg har jeg spekepølse, spekeskinke, agurk, tomat, paprika, jarlsberg, smøreost, kirsebærsyltetøy kokt skinke, makrell i tomat, sardiner i olje, kalvesuss, edamerost, egg.
Gjest UncommonSense Skrevet 12. januar 2019 #11 Skrevet 12. januar 2019 Smør, masse smør, egg, ost (brie/edamer/stilton/blå castello) peppermakrell, kryddersild, leverpostei, sylteagurk, kjøttdeig/lammedeig, oliven, rømme, dijonsennep, brown sauce og jallapeniser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå