Gå til innhold

Hva har du i kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Gjest Lexie Grey
Skrevet

Synes kjøleskapet mitt har så lite og trist innhold av pålegg. Går bare i gulost, leverpostei, smør, skinke, syltetøy, smøreost og brunost. Trenger inspirasjon til mer variert og godt pålegg :) Hva har du alltid stående? 

Videoannonse
Annonse
Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

...

Endret av middagshøyden
Skrevet

Har du prøvd å ha grønnsaker sammen med pålegget? F.eks. så synes jeg tomat og/eller paprika er kjempegodt på ost, og agurk eller rødbeter kjempegodt på leverpostei. Skinke er godt med agurk og/eller majones,

Pålegg jeg ofte har liggende er hvitost (enten vellagret Norvegia eller fyldig Norvegia), kaviar, ribberull (rundt juletider iallefall), røkt kalkunskinke, majones, salami av noe slag, Philadelphia... Også en del forskjellige grønnsaker da, så jeg kan piffe opp det jeg allerede har. :) 

Anonymkode: 864c4...7a8

• Liker 1
Skrevet

Mange spørsmål på en gang der! Akkurat nå har jeg epler, pærer, pomelo og persimon, brokkoli, kålrot og gulrøtter, poteter, løk, hvitløk, søtpotet og chili, kaviar, baconost, gräddost, peppermakrell og baconost, egg, melk, smør, majones, sylteagurk, tomatpuré, mandelsmør, Kremgo', salami, fårepølse, spekeskalker, sjokoladepudding og lungemos i kjøleskapet. Og et termometer, som jeg aldri ser på.

Jeg liker så mye, så jeg går etter hva som frister meg mest i butikken, og sørger bare for å alltid ha nok av hver kategori, uten at det blir for mye så jeg ikke får spist det i tide.

Anonymkode: e3cba...b30

Gjest Hold the door
Skrevet

I kjøleskapet hjemme er det øl.

Skrevet

Ymse pålegg. Kaviar, gulost og leverpostei, samt en pakke bremykt er faste gjengangere. Poteter, diverse syltetøy, to bokser øl, en åpnet og en uåpnet 1,5 liters flaske med cola, og et par flasker farris. 

3 minutter siden, visningsnamn skrev:

Øløløløløløløløløl!!!!!!

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, visningsnamn skrev:

Takk for kveldens beste latter :hoho:

Anonymkode: 36de4...b5b

Skrevet
3 timer siden, Moondance skrev:

Synes kjøleskapet mitt har så lite og trist innhold av pålegg. Går bare i gulost, leverpostei, smør, skinke, syltetøy, smøreost og brunost. Trenger inspirasjon til mer variert og godt pålegg :) Hva har du alltid stående? 

Jeg har ikke så mye mer, men klarer lage masse! ut av det der. Men må ha grønnsaker og toppinger.

I dag laget jeg ostesmørbrød= 2 skiver+god pesto+mais (rester)+spekeskinke+ost+løk og paprika på toppen. Også litt basilikum og salt oppå der igjen. Ble kjempegodt! 

Anonymkode: a2216...250

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Der har jeg

øl

melk

juice

smør

kjøttpålegg

ost

majones

makrell i tomat

egg

syltetøy

epler

løk

gulerøtter

salat

agurk

paprika

sylteagurk

dressing

ketchup

sennep

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Av pålegg har jeg spekepølse, spekeskinke, agurk, tomat, paprika, jarlsberg, smøreost, kirsebærsyltetøy  kokt skinke, makrell i tomat, sardiner i olje, kalvesuss, edamerost, egg.

Gjest UncommonSense
Skrevet

Smør, masse smør, egg, ost (brie/edamer/stilton/blå castello) peppermakrell, kryddersild, leverpostei, sylteagurk, kjøttdeig/lammedeig, oliven, rømme, dijonsennep, brown sauce og jallapeniser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...