Gå til innhold

Savner du sommer og varme?

Lengter du til sommeren  

22 stemmer

1. 1. Savner du sommeren

• Jaa, får aldri nok sommer og sol
      12
    • Nei, jeg liker vinteren
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner du sommeren og sommervarmen med bading og alt annet som følger med den årstiden? Jeg savner hvertfall sommeren, hater rett og slett vinteren og kulde, fryser hele tiden. Alt er noe dritt med vinter, mørkt og fælt over alt, deprimerende.

viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men hvis jeg postet på feil sted er det bare å flytte den 🙂

Anonymkode: d182c...103

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvikkvas
Skrevet

Nei. Tåler ikke varmen så godt. 

Så mild vinter framfor sommer. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, kunne hatt sommer hele året. Tåler ikke kulde så godt.

Skrevet

Jeg klarer meg strengt tatt helt fint uten vinter, men etter fjorårets ekstremt varme tørkesommer her på Østlandet er det faktisk helt greit med litt snø og kulde nå! 

• Liker 2
Skrevet

Ja, blir deprimert av mørket. Savner vår og sommer for da blir dagene lenger og kveldene lysere😊

Anonymkode: 6520a...6b6

Skrevet

Nei, jeg savner ikke sommer. Fikk mer enn nok den helvetessommeren vi hadde for noen måneder siden. 

Anonymkode: 07b20...7ff

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker helt klart sommer bedre enn vinter. Jeg er ikke noe glad i drepende hete heller, men om sommeren er det iallefall trygt å gå på bakken. :)

Skrevet

Nei, men skulle gjerne hatt noen timer ekstra med dagslys.

Gjest middagshøyden
Skrevet

Overhodet ikke. Sliter i varmen :Pog husker fjorårets sommer med gru.

Skrevet

Nei

Gjest secretidentity
Skrevet

Jeg liker ikke sommeren noe særlig. Blir fort lei av det. Selv foretrekker jeg høsten. Det er en vakker årstid. :)

Skrevet

Elsker vinter! Og sommer, høst og vår! Alt til sin tid og jeg koser meg med alle årstidene. Vinter for meg betyr slalom, langrennsturer, Solo og de få dagene med solgløtt. Myke pledd, fyr på peisen og en god bok! Snømåking og bilkjøring.. nei. Men det er en del av pakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...