Gå til innhold

Hjelp - har jeg gjort meg selv usikker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på date med en fyr to ganger. Matchet for en drøy uke siden. Han er lavere enn det jeg har sett for meg, lysere og mindre hår enn hos menn jeg normalt faller for og er generelt annerledes enn de jeg har likt tidligere. Men! Han har tilsynelatende en nydelig personlighet. Jeg synes vi har så god kjemi og jeg koser meg oppriktig sammen med ham.

Når jeg har vært sammen med ham, tror jeg jeg har tenkt at han er kjekk. Nå har jeg imidlertid sittet og stirret på et par selfier jeg har fått av ham og har blitt usikker på om jeg egentlig synes han er kjekk. 

Skal møte ham igjen i morgen. Kan det være at jeg føler meg 'usikker' nå fordi jeg har studert selfier som ikke nødvendigvis har det beste lyset og den beste vinkelen? 

Jeg har kysset ham og har også følt tiltrekning på annet vis når vi har vært sammen... 

Kan det være at jeg allerede liker ham litt for godt slik at jeg får litt "panikk" i stedet for å innse det? 

Andre som har følt det slik? 

Anonymkode: 5e698...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste menn suger når det kommer til å ta selfies 😂

Anonymkode: bc254...f38

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt han og bli kjent i stedet for å stresse sånn med dette. De fleste mennesker er "penere" når man blir kjent med dem.

Anonymkode: 9e896...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor henger du deg opp i at han "må" være kjekk på bilder? ( Ikke alle bilder yter motivet full rettferdighet heller)  Hvis du liker ham på alle måte så vil han uansett bli kjekk for deg. Jeg føler mange er så opptatt av utseende for tiden at de glemmer/ tar seg ikke tid til å finne ut hvordan kjemien faktisk er. ( Og nå snakker jeg delvis om meg selv også. Holdt på å gå i samme fella. ) 

Det viktigste er vel at du trives sammen med ham og føler tiltrekning? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg har hatt som FF et par år er så mye mindre kjekk på bilder enn i virkeligheten. Startet med et ONS og jeg husket ikke helt hvordan han så ut, så på bildene på FB profilen, han så ut som en forskjellig person på alle bildene, og ikke spesielt kjekk. Møttes igjen og jeg ble nesten slått i bakken av hvor kjekk han var i forhold til det jeg da trodde. Nå har han et profilbilde der han nesten ser ut som en flåklypa figur. Så noen er virkelig ekstremt lite fotogene.

Anonymkode: 73ad5...904

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...