AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Jeg husker en sang jeg likte godt som unge tidlig på 90-tallet. Sangen gikk omtrent slik: For når jeg er for meg selv, er jeg .... og spesiell. Jeg leker at jeg på scenen står..... med langt lyst hår. Anonymkode: dc3bc...84c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 Kan det være Brita Wallevik? Anonymkode: 63701...6e7
Elán Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 Hun heter Linda. Orka ikke lete etter akkurat den sangen på YouTube, men fant den på Spotify! Den heter "Bare vent så skal du se" søk på Linda 1, så kommer den opp.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #4 Skrevet 12. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan det være Brita Wallevik? Anonymkode: 63701...6e7 Tusen takk, men det var ikke henne. 1 minutt siden, Elán said: Hun heter Linda. Orka ikke lete etter akkurat den sangen på YouTube, men fant den på Spotify! Den heter "Bare vent så skal du se" søk på Linda 1, så kommer den opp. Genialt! Det var henne og den sangen jeg tenkte på. Nå skal det mimres! Anonymkode: dc3bc...84c
Elán Skrevet 12. januar 2019 #5 Skrevet 12. januar 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk, men det var ikke henne. Genialt! Det var henne og den sangen jeg tenkte på. Nå skal det mimres! Anonymkode: dc3bc...84c Kos deg! Hørte mye på henne i barndommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå