Gå til innhold

Hvorfor går folk i trappene når det er rulletrapp rett ved siden av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner det ikke? Tar lenger tid, er mer slitsomt og spesielt om man bærer med noe og går med stramme bukser eller ubehagelige sko er det jo et ork.

Anonymkode: 676f5...9a6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker å gå. Kjedelig å stå stille i en rulletrapp 

• Liker 12
Gjest secretidentity
Skrevet

Jeg gjør det for å røre meg litt ekstra når jeg først er ute. :)

Skrevet

Det er sunnere å gå i trappene

• Liker 13
Skrevet

Fordi det er bedre for helsa og hjertepumpa å gå trapper i stedet for rulletrapp og heis 

• Liker 19
Skrevet

Det er bare meg og få andre som går trappa, rulletrappa er somregel full. Vær så snill ikke si at "alle" skal begynne å bruke trappa nå :( dette har skjedd før. Jeg har vært den "eneste" om ting, men så kom flokken etter og jeg fikk ikke plassen for meg selv lenger 😛 

Anonymkode: 7267b...ee7

Gjest INGNTNG
Skrevet (endret)

Det tar da ikke lengre tid. Jeg tar to steg i slengen i en vanlig trapp, og det er vanligvis ingen som står i veien. Hvis klærne er så ubehagelig at man ikke kan gå i trapper, så bruker man feil størrelse.

Endret av INGNTNG
Skrevet

De skal selvfølgelig vise alle hvor sunne og spreke de er. :P 

• Liker 2
Skrevet

Ofte tar det lengre tid i rulletrappa fordi den er full og folk ikke klarer "stå til høyre, gå til venstre".

• Liker 10
Skrevet

Det er for å vise hvor sunn og sprek jeg er. (men seriøst så er det for å bevege seg mer, blir mye stillesitting)

• Liker 2
Skrevet

Det høres ut som at du trenger nye bukser og nye sko. 

Anonymkode: 9f9d4...119

• Liker 11
Skrevet

Trappene er kjappere, og det er litt gratis trim når man først er ute av døra :)

Anonymkode: 941fb...7c7

• Liker 6
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det ikke? Tar lenger tid, er mer slitsomt og spesielt om man bærer med noe og går med stramme bukser eller ubehagelige sko er det jo et ork.

Hvorfor bruker du ubehagelige sko?

Anonymkode: db16f...c87

• Liker 6
Skrevet

Har som regel at jeg alltid skal gå trapper hvis det er mulighet for det. Da får jeg fylt opp dagens skrittmål og det er sunt for helsa. Brakk hofta for en stund siden, og da jeg skulle til MR var legekontoret i 2.etasje. Tok trappene med krykker. Viktig å få beveget seg så mye som mulig. 

Anonymkode: e60a8...959

• Liker 9
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går du med så stramme bukser og ubehagelige sko at du ikke klarer å gå? Hvorfor eier du det? Hvordan kommer du deg rundt?

Anonymkode: e60a8...959

• Liker 10
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man liker aktivitet. 

Anonymkode: 17de6...886

• Liker 2
Skrevet

For folk som kanskje ikke har muligheten til å trimme så mye ellers og har i beste fall halvbra form ønsker kanskje å bruke kroppen og GÅ opp den trappa da. Kan skjønne det.

Irriterer det deg at folk går opp en trapp når de kunne stått på transportbåndet ved siden av?

• Liker 1
Gjest kittkatt
Skrevet

Man får trent rumpa. Hvorfor gjør ikke du det?

Skrevet

Jeg trenger så sårt den daglige aktiviteten som er mulig å få med en stillesittende jobb. Ellers blir jeg feit😜

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Gent82 skrev:

For folk som kanskje ikke har muligheten til å trimme så mye ellers og har i beste fall halvbra form ønsker kanskje å bruke kroppen og GÅ opp den trappa da. Kan skjønne det.

Irriterer det deg at folk går opp en trapp når de kunne stått på transportbåndet ved siden av?

Akkurat nå, kittkatt skrev:

Man får trent rumpa. Hvorfor gjør ikke du det?

Jeg løper nesten daglig 30-60 min så jeg er nok i bedre form enn de som går trapper hver dag. Jeg bare hater å gå i trapper når jeg må bære med meg ting eller går i jeans eller andre klær som ikke er løse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...