AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Jeg vet ærlig talt ikke hva som skjedde jeg... Jeg sitter her, helt fortvilet. Til vanlig bryr jeg meg egentlig lite om hvordan håret mitt ser ut, men dette her tærer virkelig på meg. Dro til frisøren i går for å stusse de slitte hårtuppene. Jeg får aldri noe særlig langt hår, det slutter å vokse og blir bare slitt når det kommer til brystene. Jeg sa til frisøren, som var ei hyggelig, ung dame som forstod alt jeg sa, at hun ikke skulle klippe mer enn till kragebeinet. Viste til og med et bilde av hvordan jeg ville ha det. Så satt jeg på mobilen og løste noen studentforeningsgreier mens hun holdte på, og neste gang jeg ser opp, så har hun klipt til nesten ørene mine! Jeg fortalte henne at dette var ALT for kort, men hun ble bare lei seg og sa ikke noe mer. Jeg betalte fullpris og gikk hjem... Våknet i dag og innså at jeg ser ut som en soccer mom med bob... Jeg er 23.. Jeg føler meg helt forferdelig og det kommer til å ta flere måneder til det vokser ut igjen Anonymkode: eccbc...078
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 Hvorfor betalte du når du er så misfornøyd? Må jo ta det opp med dem når du er der. Det er bare hår. Sett det opp, så går de månedene fort. Anonymkode: ac78a...e76 10
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor betalte du når du er så misfornøyd? Må jo ta det opp med dem når du er der. Det er bare hår. Sett det opp, så går de månedene fort. Anonymkode: ac78a...e76 De sa jeg ikke hadde noe annet valg enn å betale og la det gro ut... Har jeg altså rettigheter til å få tilbake pengene? Anonymkode: eccbc...078
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #4 Skrevet 12. januar 2019 Ville klaget. Du fortalte akkurat hvordan du ville ha det. De kan ikke misoppfatte kragebein med ører.. Anonymkode: 6fcd8...514 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #5 Skrevet 12. januar 2019 Trøst deg med at kort bob er den mest populære frisyren man kan ha i 2019 Og, du kan kreve kompensasjon, enten i form av penger tilbake, evt frisørprodukter Anonymkode: 1036c...2a9 2
Djungelvrål Skrevet 12. januar 2019 #6 Skrevet 12. januar 2019 Hvordan er det mulig å klippe 10-15 cm kortere enn man ber om?? Du skulle hatt erstatning. 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #7 Skrevet 12. januar 2019 Bolleklipp og bob er forøvrig ikke det samme. Du kan style bob ganske tøft. Om bare et halvt år er det nok betydelig lengre. Det er ikke verdens undergang. Anonymkode: e4382...857 9
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #8 Skrevet 12. januar 2019 Det er bare hår. Anonymkode: cb7fb...b88 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #9 Skrevet 12. januar 2019 Var det bolleklipp eller bob???? Anonymkode: 04ee6...890 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #10 Skrevet 12. januar 2019 Dere som skriver «det er bare hår» har tydeligvis aldri fått en grusom frisyre. Man kan klage på klipp. Du fikk ikke det du ba om og skulle hvertfall hatt redusert pris med mindre de kunne gjøre noe for å få det pent. En frisør kan ikke bare klippe som de vil og si «du må betale full pris uansett» Anonymkode: 5c39d...d01 13
Høsta Skrevet 12. januar 2019 #11 Skrevet 12. januar 2019 Underlig at de krevde full pris! Det var jo tydelig at noe gikk galt med tanke på frisørens reaksjon. Fikk du ikke beklagelse en gang? Greit nok at det bare er hår, men dette var jo ikke det du ba om. Det minste de kunne gjøre er å senke prisen og/eller noe annen kompensasjon. 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #12 Skrevet 12. januar 2019 Trodde det var viktig å følge med når en klippet håret. Selv sitter jeg stiv i øynene og ser i speilet på hva frisøren gjør. Selv synes jeg det er ufint å sitte med mobilen selv om det "bare" er en hårklipp. Mobilen bør legges vekk og en bør kunne snakke med den som klipper. Hender jo at det blir spurt om noe underveis også, så noen ganger kan en takke seg selv for at ting blir som det blir, når mobilen er så viktig. Anonymkode: 1fc5a...cb8 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #13 Skrevet 13. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Bolleklipp og bob er forøvrig ikke det samme. Du kan style bob ganske tøft. Om bare et halvt år er det nok betydelig lengre. Det er ikke verdens undergang. Anonymkode: e4382...857 Det er en bob i følge alle som har sett håret mitt, men det ser ut som en bolleklipp og det får ansiktet mitt til å se helt jævlig ut.. 15 timer siden, Høsta skrev: Underlig at de krevde full pris! Det var jo tydelig at noe gikk galt med tanke på frisørens reaksjon. Fikk du ikke beklagelse en gang? Greit nok at det bare er hår, men dette var jo ikke det du ba om. Det minste de kunne gjøre er å senke prisen og/eller noe annen kompensasjon. Jeg er konfliktsky, men jeg sa jo at det var alt for kort og ikke det jeg ville ha. Senere når jeg kom til skranken til ei annen som jobbet der, så sa jeg forsiktig at det ikke var det jeg ba om. Hun sa likevel at jeg måtte betale siden jeg brukte arbeidskrafta deres... Skal aldri dit igjen... 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde det var viktig å følge med når en klippet håret. Selv sitter jeg stiv i øynene og ser i speilet på hva frisøren gjør. Selv synes jeg det er ufint å sitte med mobilen selv om det "bare" er en hårklipp. Mobilen bør legges vekk og en bør kunne snakke med den som klipper. Hender jo at det blir spurt om noe underveis også, så noen ganger kan en takke seg selv for at ting blir som det blir, når mobilen er så viktig. Anonymkode: 1fc5a...cb8 Tenkte jeg skulle slå 2 fluer i en smekk og få gjort unna litt arbeid samtidig. Går visst ikke det nei. Neste gang skal jeg følge med. Anonymkode: eccbc...078 1
Gjest Peanut Skrevet 13. januar 2019 #14 Skrevet 13. januar 2019 😑 Gikk selv til en frisør en gang for lenge siden for farget hår hadde fått 10cm ettervekst. Spurte om å få klippet av det fargede slik at det ble passe mye hår igjen... det ble to cm på hele hodet som jeg måtte betale for... Hatet det håret 😑
Gjest Brunette89 Skrevet 13. januar 2019 #15 Skrevet 13. januar 2019 Man skal alltid ha en konsultasjon før klipp , da syns jeg frisøren burde vise deg hvor mye som skal klippes av . Om frisøren gjør noe annet enn avtalen burde du reklamere ja. Forutsett at frisøren ikke har anbefalt å ta mer underveis , å det har blitt misforståelser .... viktig også å følge med når frisøren snakker , kan fort gå glipp av viktige detaljer hvis ikke 😂
smalls Skrevet 13. januar 2019 #16 Skrevet 13. januar 2019 20 timer siden, Peonjenta skrev: Hvordan er det mulig å klippe 10-15 cm kortere enn man ber om?? Du skulle hatt erstatning. Samme lurer jeg på. Kanskje hun misforsto hva du sa? 1
smalls Skrevet 13. januar 2019 #17 Skrevet 13. januar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som skriver «det er bare hår» har tydeligvis aldri fått en grusom frisyre. Man kan klage på klipp. Du fikk ikke det du ba om og skulle hvertfall hatt redusert pris med mindre de kunne gjøre noe for å få det pent. En frisør kan ikke bare klippe som de vil og si «du må betale full pris uansett» Anonymkode: 5c39d...d01 Føler de som sier "Det er bare hår" er menn 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #18 Skrevet 13. januar 2019 Vil klaget til Eieren/dagligleieren av salongen og om det ikke fungert gitt den dårlig anmeldelser på Facebook sida dems.. Anonymkode: 41104...64f 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #19 Skrevet 13. januar 2019 Du må klage til Europadomstolen. Anonymkode: 52d43...397
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #20 Skrevet 13. januar 2019 Uff jeg føler med deg. Det er kanskje gått for lang tid, men jeg (som er konfliktsky) ville sendt Mail til salongen og forklart at du ikke fikk det du ba om, og krever refusjon da han/hun i kassen ikke godtok dette. Og ville aldri gått dit igjen. Anonymkode: 53a20...35d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå