AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Han tenner tydeligvis på at jeg kommer. Jeg elsker at han er sånn, men.. Helt ærlig får jeg presentasjonsangst og blir stresset når jeg liksom må komme før han. Jeg trenger ikke å komme hver gang. Siden han vet jeg onanerer mye og kan komme ganske mange ganger i løpet av en dag forventer han liksom det samme med oss to sammen. Men det blir jo annerledes. Jeg liker liksom ikke når alt fokuset blir på meg, hvis det gir mening. Synes det er ubehagelig og føler meg som en drittsekk. At han liksom må vente på meg. Men så liker han dette. Men da føler jeg meg plutselig som en hore. Som sagt blir jeg bare stresset av dette, og klarer ikke komme. Blir irritert og mister lysten. Noen i samme situasjon? Anonymkode: 67c2e...217 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 Påvirker din onanering sjansen for at du skal få orgasme sammen med han? I såfall burde du kanskj onanere mindre slik at han får denne gleden? Ellers er det et råd som alltid funker: KOMMUNIKASJON. Snakk sammen! Anonymkode: c2fc7...c0b 9
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Påvirker din onanering sjansen for at du skal få orgasme sammen med han? I såfall burde du kanskj onanere mindre slik at han får denne gleden? Ellers er det et råd som alltid funker: KOMMUNIKASJON. Snakk sammen! Anonymkode: c2fc7...c0b Nei, jeg har ikke onanert så mye i det siste, men gjorde det veldig mye før. Kommunikasjon ja. Men er redd for å tråkke feil og såre han eller ødelegge noe. Han er veldig følsom. Anonymkode: 67c2e...217
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #4 Skrevet 12. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han tenner tydeligvis på at jeg kommer. Jeg elsker at han er sånn, men.. Helt ærlig får jeg presentasjonsangst og blir stresset når jeg liksom må komme før han. Jeg trenger ikke å komme hver gang. Siden han vet jeg onanerer mye og kan komme ganske mange ganger i løpet av en dag forventer han liksom det samme med oss to sammen. Men det blir jo annerledes. Jeg liker liksom ikke når alt fokuset blir på meg, hvis det gir mening. Synes det er ubehagelig og føler meg som en drittsekk. At han liksom må vente på meg. Men så liker han dette. Men da føler jeg meg plutselig som en hore. Som sagt blir jeg bare stresset av dette, og klarer ikke komme. Blir irritert og mister lysten. Noen i samme situasjon? Anonymkode: 67c2e...217 Føler deg som en hore? Hvordan føles det? Som at du får betalt for å ha sex med han? Anonymkode: 66ab7...300 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #5 Skrevet 12. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Føler deg som en hore? Hvordan føles det? Som at du får betalt for å ha sex med han? Anonymkode: 66ab7...300 Når han er så sykt sånn "skal please deg" osv under sex føler jeg meg bare dårlig. Vet ikke om det var riktig å si at jeg føler meg som en hore, men får en vemmelig følelse i hvert fall. Noen ganger skulle jeg bare ønske han ville komme og bli ferdig med det, og ikke tenke så mye på meg. Anonymkode: 67c2e...217 2
Resignert Skrevet 12. januar 2019 #6 Skrevet 12. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Når han er så sykt sånn "skal please deg" osv under sex føler jeg meg bare dårlig. Vet ikke om det var riktig å si at jeg føler meg som en hore, men får en vemmelig følelse i hvert fall. Noen ganger skulle jeg bare ønske han ville komme og bli ferdig med det, og ikke tenke så mye på meg. Anonymkode: 67c2e...217 "Komme og bli ferdig med det" .....Høres jo ikke akkurat opphissende ut, for å si det pent. Vi menn har iallefall de siste 50 år blitt innprentet at kvinnens orgasme er svært viktig. Og at vi iallefall har et visst ansvar for at hun får orgasme minst en hver gang man har sex. Og vi er jo ikke dummere enn at vi tar inn denne informasjonen. Altså, dama får orgasme, dermed er sexen vellykket og mannen er en noenlunde ok elsker. Kommer hun ikke, er det fiasko de luxe, man er lite mann, og iallefall ubrukelig i senga. Ikke en spesielt bra følelse for en mann. Kjenner dessverre litt for godt til den følelsen. 4
FrodeF Skrevet 12. januar 2019 #7 Skrevet 12. januar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når han er så sykt sånn "skal please deg" osv under sex føler jeg meg bare dårlig. Vet ikke om det var riktig å si at jeg føler meg som en hore, men får en vemmelig følelse i hvert fall. Noen ganger skulle jeg bare ønske han ville komme og bli ferdig med det, og ikke tenke så mye på meg. Anonymkode: 67c2e...217 Mulig jeg har misforstått, men jeg tror ikke menn er så sjukt opptatt av å tilfredsstille horene de puler. 17
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #8 Skrevet 12. januar 2019 3 minutter siden, Resignert skrev: "Komme og bli ferdig med det" .....Høres jo ikke akkurat opphissende ut, for å si det pent. Vi menn har iallefall de siste 50 år blitt innprentet at kvinnens orgasme er svært viktig. Og at vi iallefall har et visst ansvar for at hun får orgasme minst en hver gang man har sex. Og vi er jo ikke dummere enn at vi tar inn denne informasjonen. Altså, dama får orgasme, dermed er sexen vellykket og mannen er en noenlunde ok elsker. Kommer hun ikke, er det fiasko de luxe, man er lite mann, og iallefall ubrukelig i senga. Ikke en spesielt bra følelse for en mann. Kjenner dessverre litt for godt til den følelsen. I starten hadde jeg høyere sexdriv enn han, så jeg tok nesten alltid initiativ. Jeg likte følelsen av å gjøre han gira og gjøre ting for han og kjenne hvordan han ble kåt. Nå er det liksom motsatt. Hvis jeg vil ha orgasme når jeg er kåt trenger jeg nesten bare å gni meg litt mot hånda hans om følelsene mine er riktige. Men det er nesten noe som blir ødelagt av en eller annen grunn, når han blir så ivrig på at jeg skal gjøre det. Han trenger i hvert fall ikke å forvente at jeg kommer mens han penetrerer meg... Liker ikke å ta på meg selv i mens da, liker best å kjenne på det og det holder. Det blir for intenst å skulle ta på meg selv samtidig, selv om jeg ikke kommer av penetrering. Jeg antar noe er galt med meg, men jeg vil jo gjerne ikke være sånn. Skjønner absolutt at dere føler på press for at dama skal få orgasme. Jeg synes sex er koselig uansett, men nå får jeg bare avsmak. Har en del negative følelser knyttet til sex, av en eller annen grunn. Vi er hverandres første, så jeg har ingen tidligere dårlige opplevelser Anonymkode: 67c2e...217
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #9 Skrevet 12. januar 2019 6 minutter siden, FrodeF skrev: Mulig jeg har misforstått, men jeg tror ikke menn er så sjukt opptatt av å tilfredsstille horene de puler. Nei, det er nok sant. Han behandler meg utrolig godt. Jeg er veldig heldig. Føles som om mine egne idiotiske følelser bare skal ødelegge alt. Anonymkode: 67c2e...217
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #10 Skrevet 12. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er nok sant. Han behandler meg utrolig godt. Jeg er veldig heldig. Føles som om mine egne idiotiske følelser bare skal ødelegge alt. Anonymkode: 67c2e...217 Slipp deg løs, ikke stress. Ikke tenk sånn at du tror han er utålmodig for at du bruker lengre tid. Han vil jo åpenbart at du skal ha det digg. Selv kunne jeg aldri hatt sånn "kom og bli ferdig" sex med en kjæreste. Anonymkode: ee2a4...8a1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #11 Skrevet 12. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slipp deg løs, ikke stress. Ikke tenk sånn at du tror han er utålmodig for at du bruker lengre tid. Han vil jo åpenbart at du skal ha det digg. Selv kunne jeg aldri hatt sånn "kom og bli ferdig" sex med en kjæreste. Anonymkode: ee2a4...8a1 Lett å si. Synes bare det er ubehagelig, man er så blottet og skjer bare noe rart i meg når han skal tilfredsstille meg, på en måte. Det føles så feil Anonymkode: 67c2e...217
Gjest Warrior Skrevet 12. januar 2019 #12 Skrevet 12. januar 2019 Føler deg som en hore. Nå har jeg hørt det og. Slutt å stress, nyt og kos deg.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #13 Skrevet 12. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lett å si. Synes bare det er ubehagelig, man er så blottet og skjer bare noe rart i meg når han skal tilfredsstille meg, på en måte. Det føles så feil Anonymkode: 67c2e...217 Men er ikke det litt av vitsen med sex? At man rett og slett er helt blottet og sårbar, men sammen med en person man er fortrolig med. Anonymkode: ee2a4...8a1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #14 Skrevet 12. januar 2019 3 minutter siden, Kvelertak skrev: Føler deg som en hore. Nå har jeg hørt det og. Slutt å stress, nyt og kos deg. Skal prøve. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men er ikke det litt av vitsen med sex? At man rett og slett er helt blottet og sårbar, men sammen med en person man er fortrolig med. Anonymkode: ee2a4...8a1 Jo, men det gjør meg redd. Hvis det blir slutt vil han for alltid vite ting om meg ingen andre gjør... Skjønner ikke hvordan andre mennesker klarer å ha casual sex, noe må jo være galt med meg, at jeg sliter med dette selv med en kjæreste. Føler liksom jeg må jobbe med meg selv 24/7 fordi det vekker så mye i meg, og føler meg både skamfull og ekkel. Anonymkode: 67c2e...217
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #15 Skrevet 12. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, men det gjør meg redd. Hvis det blir slutt vil han for alltid vite ting om meg ingen andre gjør... Skjønner ikke hvordan andre mennesker klarer å ha casual sex, noe må jo være galt med meg, at jeg sliter med dette selv med en kjæreste. Føler liksom jeg må jobbe med meg selv 24/7 fordi det vekker så mye i meg, og føler meg både skamfull og ekkel. Anonymkode: 67c2e...217 Er han en ordentlig fyr som vil deg vel så vil han nok holde på den hemmeligheten. Noe jeg tror han vil siden han virker omtenksom og ikke så egoistisk. Dessuten vet jo du like mye om ham som han vet om deg. Men du må vel nesten bare snakke litt med ham. Mest sannsynligvis ønsker han bare å se hvem du er, se at du evner å slippe opp alle sperrer og bare være helt 100% den du er og digge sexen slik du egentlig ønsker. Uten usikkerhet og uten tabuer. Uten at du føler noe skam eller noe over å være deg selv. Anonymkode: ee2a4...8a1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #16 Skrevet 12. januar 2019 Sånn har jeg det også, og de gangene jeg kjenner at jeg ikke kommer til å komme sier jeg ifra om det. Typisk slipp deg løs, ikke vent på meg i dag. Eller i dag vil jeg høre deg komme. I tillegg har vi snakket om dette på forhånd, slik at han vet at noen dager har jeg bare ikke dagen, men det betyr ikke at jeg ikke nyter sexen fordi, for det er det han er redd for. Han tror at jeg syns sexen er dårlig om jeg ikke kommer. Kan dette gjelde din kjæreste også? Anonymkode: dfe59...69d 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #17 Skrevet 12. januar 2019 Forstår typen din veldig godt jeg, noe av det som er deilig med sex er jo å se partneren nyter det og har det deilig, orgasmen er jo liksom premien. Jeg er en sånn mann som nyter å se en dame få orgasme, og jeg tror jeg har mange menn med meg på den tanken. Så visst det er to som elsker ilag der begge synes det er deilig og se den andre nyte og gi partneren orgasme så har man den ultimate elskoven. Anonymkode: 68fea...497 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #18 Skrevet 12. januar 2019 Hvis du ikke kommer så det jo fordi han gjør noe feil. Når han maser er det fordi han vil at du skal gi han konstruktiv tilbakemelding og instruksjoner. Anonymkode: 28d4d...71e 1
smilo Skrevet 12. januar 2019 #19 Skrevet 12. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke kommer så det jo fordi han gjør noe feil. Når han maser er det fordi han vil at du skal gi han konstruktiv tilbakemelding og instruksjoner. Anonymkode: 28d4d...71e Det trenger vel ikke å være noe han gjør feil. Jeg kommer stort sett hvert gang, men noen ganger kjenner jeg at det er ikke dagen, og det er helt greit for oss begge. Noen ganger er det han som kjenner at det ikke er dagen også. Vi nyter selvfølgelig begge to uansett 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #20 Skrevet 12. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke kommer så det jo fordi han gjør noe feil. Når han maser er det fordi han vil at du skal gi han konstruktiv tilbakemelding og instruksjoner. Anonymkode: 28d4d...71e Der er jeg uenig. Hovedansvaret ligger da ikke på mannen alene. Ellers må jeg si meg enig i det som sies over om å nyte å se en kvinne ha det digg og få orgasme. Det er egentlig halve sexen det. Sex er ikke bare hvordan det rent fysisk kjennes ut, men også den psykiske nærheten med partneren. Intimiteten av det å nyte noe sammen, og det å slippe så tett innpå den andre personen både fysisk og psykisk. Det er veldig godt når man vet at man er akseptert og at partneren kan åpne seg 100% og vise den ultimate tillit til deg. Anonymkode: ee2a4...8a1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå