Gå til innhold

Er folk som kommer fra by dumme, eller det noe annet galt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe jeg har tenk på lenge og må derfor spørre.

Skal begrunne dette:

Jeg bor på landet og har en riksvei som går like forbi huset mitt. Her er det også en busslomme. Og det slår aldri feil at der må folk stoppe å pisse og drite i hagen min. Jeg har tatt reg.nr. på bilene som stopper fordi jeg er så heldig at jeg kan se skiltene på de som stopper.Dette er folk som kommer fra by. De har regne som begynner på B og D som går igjen. Nå er jeg så drittlei denne avføringen i hagen min og området rundt min eiendom så neste gang kommer jeg til å sende opp drone og filme alt samme og legge det ut på FB og YouTube.
Hadde jeg gjort det samme i hjemme hos de så hadde jeg blitt anmeldt, eller trua og ikke minst blitt skjelt ut. Mens når de kommer ut på bygda ja da kan en både drite og pisse i andres hager alt en klarer for der er det fritt frem...

Så mitt spørsmål er: ER FOLK FRA BYEN ER DET STEIN DUMME, ELLER ER DET NOE ANNET GALT I TOPPLOKKET DISSE FOLKA SOM BOR I EN BY? Kort sagt de klarer ikke å tenke/ bruke hue lengre enn akkurat E18 er.

Det må da gå ann å bruke hode, ikke drite i ALT!!!!!!

Anonymkode: 1918a...0ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor setter du ikke opp skilt? "Personer som gjør fra seg i hagen min vil bli filmet og lagt ut på internett".

Anonymkode: 0a220...475

• Liker 5
Skrevet

Gjerde? Hekk? 

Gjerde OG hekk?

Strømgjerde?

Skrevet

Samle det opp, og sende det i posten til vedkommende..? 

• Liker 4
Skrevet

Vil heller si at det er bygdefolk som er dumme

Anonymkode: 475c8...537

Skrevet
Søk opp eier av bilen og send regning.

Anonymkode: 78cb3...59c

Skrevet

Hva med strømgjerde?

Anonymkode: b0882...1e2

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det begrunner du med....?   

Jeg tenker at det kan være greit å sette opp skilt om at de blir filmet og lagt ut på nett om de gjør fra seg.  Gjerne noe om at du ikke kommer til å gjøre noe for å skjule hverken identitet eller reg.nr.   

Anonymkode: 345f8...d5f

• Liker 1
Skrevet

TS her:
Jeg ser at flere her foreslår hekk og gjerde det har jeg, men det er ingen hindring..de driter de i bokstavlig talt.....

Jeg kommer til å opprette egen fb-side og da kommer jeg til å legge ut ALT av video og bilder som blir tatt... jeg er bare så drittlei av å ha folk på besøk som bokstyvlitat driter på eiendommen min..

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her:
Jeg ser at flere her foreslår hekk og gjerde det har jeg, men det er ingen hindring..de driter de i bokstavlig talt.....

Jeg kommer til å opprette egen fb-side og da kommer jeg til å legge ut ALT av video og bilder som blir tatt... jeg er bare så drittlei av å ha folk på besøk som bokstyvlitat driter på eiendommen min..

Jeg forstår at du har lyst til det, men det er faktisk straffbart.

Anonymkode: c0c29...463

• Liker 2
Skrevet

TS, 

Du vet at bøndene på bygda kjøper bil som er førdtegangsregistrert  på Østlandet? 

Anonymkode: e3165...d99

Skrevet
4 hours ago, loveli said:

Gjerde? Hekk? 

Gjerde OG hekk?

Strømgjerde?

Og løs rottweiler bak gjerdet.

Skrevet

Høres ut som dette er et område der det mangler toalett.. Løsningen er å åpne en kiosk med tilhørende toalett og ta noen kroner for bruken 😄

Anonymkode: 166ca...2e7

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi? 

Skrevet
På 12.1.2019 den 13.46, AnonymBruker skrev:

Dette er noe jeg har tenk på lenge og må derfor spørre.

Skal begrunne dette:

Jeg bor på landet og har en riksvei som går like forbi huset mitt. Her er det også en busslomme. Og det slår aldri feil at der må folk stoppe å pisse og drite i hagen min. Jeg har tatt reg.nr. på bilene som stopper fordi jeg er så heldig at jeg kan se skiltene på de som stopper.Dette er folk som kommer fra by. De har regne som begynner på B og D som går igjen. Nå er jeg så drittlei denne avføringen i hagen min og området rundt min eiendom så neste gang kommer jeg til å sende opp drone og filme alt samme og legge det ut på FB og YouTube.
Hadde jeg gjort det samme i hjemme hos de så hadde jeg blitt anmeldt, eller trua og ikke minst blitt skjelt ut. Mens når de kommer ut på bygda ja da kan en både drite og pisse i andres hager alt en klarer for der er det fritt frem...

Så mitt spørsmål er: ER FOLK FRA BYEN ER DET STEIN DUMME, ELLER ER DET NOE ANNET GALT I TOPPLOKKET DISSE FOLKA SOM BOR I EN BY? Kort sagt de klarer ikke å tenke/ bruke hue lengre enn akkurat E18 er.

Det må da gå ann å bruke hode, ikke drite i ALT!!!!!!

Er det seriøst mange som blotter stumpen og driter i hagen din? Må være sigøynere det da 😄

Skrevet

Kan da ikke være et stort problem dette. At noen slenger ut pølsesnabben og tømmer blæren i naturen kan jeg tendere til å tro, men at byfolk kjører rundt med toalettpapir i bilen og skal gjøre annet kan ikke forekomme ofte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...