Gå til innhold

Tips til sydentur for 40-årige damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvilke steder i Middelhavet som passer for en gjeng damer rundt 40 som liker strandliv, uteliv og severdigheter. Tenker at det må være et vakkert sted, fine strender, og ikke altfor preget av charterturisme.

Anonymkode: 76c10...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Malaga-regionen og Andalucía i Spania. Mange mil med strender, masse kultur og severdigheter til å rekke mange ferier. Finnes flere steder å dra hvor turismen ikke er like ille som enkelte andre steder.

Er en grunn til at jeg har valgt det som mitt nye hjem. 🙂 

Anonymkode: 1c4c9...6e8

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Malaga-regionen og Andalucía i Spania. Mange mil med strender, masse kultur og severdigheter til å rekke mange ferier. Finnes flere steder å dra hvor turismen ikke er like ille som enkelte andre steder.

Er en grunn til at jeg har valgt det som mitt nye hjem. 🙂 

Er sikkert fint der. Men er ikke så glad i tyrefekting, som vel har en stor rolle i kulturen der 😥

Anonymkode: 76c10...c3f

Skrevet

Barcelona

Anonymkode: 10b51...93a

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sikkert fint der. Men er ikke så glad i tyrefekting, som vel har en stor rolle i kulturen der 

Det blir som turister som ikke vil besøke Norge fordi de ikke liker hardingfele. Det GÅR AN å unngå både tyrefekting og kappleiker.

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er sikkert fint der. Men er ikke så glad i tyrefekting, som vel har en stor rolle i kulturen der 😥

Det er en del av kulturen foreløpig ja, men som andre har nevnt, så går det fint an å besøke Spania uten å støtte "sporten". Skal man tenke sånn så er det ganske mange land i verden man aldri kan besøke.

Men tyrefekting har ikke lenger samme status i Spania som det hadde for 10 år siden. I byen hvor jeg bor har det ikke vært "show" på 3-4 år, og tyrefekterarenaen brukes nå til konserter, og andre kulturelle arrangement.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...