AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Alle i familien elsker henne. Hun er en kontrollerende løgner som alltid skal være i fokus. Jeg er liksom det sorte fåret, og hun er perfekt. Jeg prøver å la det bli bedre mellom oss, men så gjør hun ting som sårer meg så mye. Forteller veldig private ting videre osv. Alt for å ha noe spennende å si. Jeg føler bare at jeg begynner å hate henne. Likevel skal hun ha min hjelp til alt og vil ha et forhold. Jeg ville også det, men jeg klarer ikke å se forbi gangene hun har såret meg, og hatet bare vokser. Anonymkode: fda66...88e 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 Si det til henne da. Anonymkode: 2930d...604 4
Muskath Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 Hvis det er mulig, kan du ha litt mer avstand til henne? Hvis dere ikke bor sammen er det kanskje ikke så vanskelig. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #4 Skrevet 12. januar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle i familien elsker henne. Hun er en kontrollerende løgner som alltid skal være i fokus. Jeg er liksom det sorte fåret, og hun er perfekt. Jeg prøver å la det bli bedre mellom oss, men så gjør hun ting som sårer meg så mye. Forteller veldig private ting videre osv. Alt for å ha noe spennende å si. Jeg føler bare at jeg begynner å hate henne. Likevel skal hun ha min hjelp til alt og vil ha et forhold. Jeg ville også det, men jeg klarer ikke å se forbi gangene hun har såret meg, og hatet bare vokser. Anonymkode: fda66...88e Jeg syntes litt synd på søsteren din. Hun er tydeligvis glad i deg hvis hun kommer til deg når hun trenger hjelp, og hvis hun vil ha et forhold. Søsteren din kan ikke noe for hvis andre liker henne, og du burde ikke hate henne fordi familien liker henne. Det er bare å være bitter. Fokuser på deg selv. Hvis hun ikke kan holde på hemmeligheter så ikke fortell henne noe. Anonymkode: 09bd3...d67 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #5 Skrevet 12. januar 2019 Syntes du er selvsentrert og smålig. Istedenfor å spy ut dritt på et forum om søsteren din, hvorfor setter du deg ikke heller ned med hun og forteller hvordan du opplever forholdet? Å ikke fortell at du begynner å hate hun, da brenner du din egen bro for å si det sånn. Hatet ditt er en tydelig reaksjon på at du skulle ønske dere var nærmere hverandre enn det dere er. Ikke ta for gitt at du faktisk har en søster, en søster som i tillegg er frisk. Det er ikke alle som er så heldige. Anonymkode: 43198...47d 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #6 Skrevet 12. januar 2019 1 time siden, Muskath skrev: Hvis det er mulig, kan du ha litt mer avstand til henne? Hvis dere ikke bor sammen er det kanskje ikke så vanskelig. 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes litt synd på søsteren din. Hun er tydeligvis glad i deg hvis hun kommer til deg når hun trenger hjelp, og hvis hun vil ha et forhold. Søsteren din kan ikke noe for hvis andre liker henne, og du burde ikke hate henne fordi familien liker henne. Det er bare å være bitter. Fokuser på deg selv. Hvis hun ikke kan holde på hemmeligheter så ikke fortell henne noe. Anonymkode: 09bd3...d67 Hun skal ha hjelp med ting, ja. Praktisk det. Jeg hater henne ikke fordi familien liker henne, er bare ingen som ser hvordan hun er. Har ikke interesser av et forhold med noen jeg ikke kan prate med 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syntes du er selvsentrert og smålig. Istedenfor å spy ut dritt på et forum om søsteren din, hvorfor setter du deg ikke heller ned med hun og forteller hvordan du opplever forholdet? Å ikke fortell at du begynner å hate hun, da brenner du din egen bro for å si det sånn. Hatet ditt er en tydelig reaksjon på at du skulle ønske dere var nærmere hverandre enn det dere er. Ikke ta for gitt at du faktisk har en søster, en søster som i tillegg er frisk. Det er ikke alle som er så heldige. Anonymkode: 43198...47d Jeg har flere søstre. Du trenger ikke å komme med den "frisk", for det vet du jo faktisk ingenting om. Anonymkode: fda66...88e 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #8 Skrevet 12. januar 2019 Du virker veldig misunnelig på henne. Anonymkode: 7be61...504
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #9 Skrevet 12. januar 2019 Hvorfor vil du ha et forhold til henne? Syns ikke det virker så positivt akkurat. Anonymkode: eec95...c5c 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #10 Skrevet 12. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du virker veldig misunnelig på henne. Anonymkode: 7be61...504 Njaa. Ville ikke vært henne, men som de fleste andre har hun selvsagt kvaliteter jeg beundrer, men også mange ting jeg virkelig misliker og jeg er glad jeg ikke er som henne. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du ha et forhold til henne? Syns ikke det virker så positivt akkurat. Anonymkode: eec95...c5c Vet ikke. Fordi vi er søsken. Anonymkode: fda66...88e 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #11 Skrevet 12. januar 2019 God gammeldags søskenkjærlighet. Du hater henne fordi du er lei deg, og er såret. Du må være stolt av den du er! Du er god nok. Og så kan du si fra. Mann deg opp og bli tøffere! Anonymkode: 54b30...8ef
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #12 Skrevet 12. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: God gammeldags søskenkjærlighet. Du hater henne fordi du er lei deg, og er såret. Du må være stolt av den du er! Du er god nok. Og så kan du si fra. Mann deg opp og bli tøffere! Anonymkode: 54b30...8ef Det er mulig. Hun har brutt tilliten min. Hadde aldri gjort det samme mot henne. Vet ikke om det noen gang blir fikset. Hadde hun vært en venninne hadde jeg aldri snakket til henne igjen Anonymkode: fda66...88e
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #13 Skrevet 13. januar 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Njaa. Ville ikke vært henne, men som de fleste andre har hun selvsagt kvaliteter jeg beundrer, men også mange ting jeg virkelig misliker og jeg er glad jeg ikke er som henne. Vet ikke. Fordi vi er søsken. Anonymkode: fda66...88e Familien må holde sammen uansett hva? Jeg har ikke familie så jeg kan ikke sette meg inn i den tankegangen. Anonymkode: eec95...c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå