Gå til innhold

Menn som rakker ned på seg selv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De to jeg har datet i løpet av det siste året har begge gjort dette

Snakker nedsettende om egen kropp. Han ene klagde over at han var alt for tynn.. han andre over andre ting ved kroppen.

Begge snakket/snakker om at de har stor nese. Begge snakket/snakker om at de kommer til å miste håret snart. 

Han ene snakket om hvordan han hadde hatt masse vorter da han var barn... og at han måtte fryse dem vekk.

Jeg synes det er så kleint å drive og si slike ting til en jente du dater. Hva forventer de liksom at jeg skal si/gjøre når de snakker om at de kommer til å miste håret? Blir bare uvel og pinlig berørt når de sier slike ting, og mister litt lysten. Jeg kunne nok sagt noe nedsettende om meg selv også på en humoristisk måte uten å mene det så veldig alvorlig. Men ikke utseendet egentlig.

Er det vanlig at menn gjør dette? 

Anonymkode: a7790...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, menn kan være usikre de også. Ikke noe rart med det vel?

De var kanskje redd for at du ikke skulle like dem og søkte bekreftelse på den måten?

Jeg ville ikke sagt noe nedsettende om meg selv om de sa sånne ting. Hva er poenget med det? Jeg ville nok ha prøvd å løfte dem opp litt.

Jeg liker menn som viser sårbarhet. Så lenge det ikke er helt ekstremt da.

Anonymkode: 306a1...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de vet at det finnes mange menn som er veldig eplekjekke og som skryter uhemmet av seg selv, og siden de ikke vil være som de så gjør de det motsatte? Kan hende de vil vise at de har evne til å være selvkritisk men så går de litt for langt?

Anonymkode: ea84a...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

For meg er det ikke normalt. Greit å ha en dårlig dag her og der, men jeg synes selv det er slitsomt å høre på andre som hele tiden skal si at de ikke er bra nok osv. Derfor gjør jeg det ikke selv heller. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har masse selvironi, men aldri om jeg rakker ned på meg selv. Hva slags mann gjør noe sånt..

Anonymkode: 53df4...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...