Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne?

Blir litt skeptisk av kommentarfeltet på Facebook. Eksempler: jeg har bestilt nå! Gleder meg! Hvor kan man bestille, og hvor mye koster det? Denne virker! Kjempefornøyd! 

Virka liksom litt konstruert... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker konstruert fordi det er konstruert.

Anonymkode: 9b913...ec1

Skrevet

Håper du skjønner at ingen krem kan fjerne arr. 

Anonymkode: 70c10...969

Skrevet

Ingen krem kan fjerne arr. Det skjønner du vel? Arr er sammenvokst hud. Permanent.

Skrevet

Ville heller tatt en tur til hudlege. Fått råd om noe form for peeling, syrer eller laser. 

Skrevet
På 12.1.2019 den 12.49, Million skrev:

Ingen krem kan fjerne arr. Det skjønner du vel? Arr er sammenvokst hud. Permanent.

Arr er ikke sammenvokst hud, men et kollagenlag cellene som reparerer skader lager, som erstatter tidligere vev.

Anonymkode: 6667a...740

• 2 måneder senere...
Skrevet
On 1/12/2019 at 4:04 PM, Ella Grisella said:

Noen som har prøvd denne?

Blir litt skeptisk av kommentarfeltet på Facebook. Eksempler: jeg har bestilt nå! Gleder meg! Hvor kan man bestille, og hvor mye koster det? Denne virker! Kjempefornøyd! 

Virka liksom litt konstruert... 

Has acne ever bothered you? Has it left scars on your face that you want to do away with? We know, it can be a real pain in the face and that’s why in this article we are going to help you by introducing some of the best acne removers that actually work. Remember, we are not going to include only the creams or serums. We will even have the best acne face washes and some medications as well. The main problem with skin products is that it affects different people differently. That’s why we are going to include some extra points in the reviews so that you can know if the product that we are enlisting is suitable for your skin.

Skrevet
Has acne ever bothered you? Has it left scars on your face that you want to do away with? We know, it can be a real pain in the face and that’s why in this article we are going to help you by introducing some of the best acne removers that actually work. Remember, we are not going to include only the creams or serums. We will even have the best acne face washes and some medications as well. The main problem with skin products is that it affects different people differently. That’s why we are going to include some extra points in the reviews so that you can know if the product that we are enlisting is suitable for your skin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...