Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Hvilken jeans mener dere passer til hvilken alder? Tenker da på de aller mest kjente merkene. Jeg vurderer å kjøpe et par nye jeans. Lee. Jeg er 25 år. Hvilken aldersgruppe mener dere disse jeansene passer til?
Gjest gjest 0 Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Jeg synes ikke dette har noe med alder å gjøre jeg da.. Mer om kroppsfasong. Jeg er snart 25 år og bryr meg ikke om hvilke merker det er på jeans så lenge de sitter pent og har god kvalitet. Pam
Gjest Mystisk Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Miss sixty var meget populært i 13-14-15-16 års alderen,merker fra JC er generelt populært for de unge,og jeg og min omgangskrets ser på dette som "fjortisbukser".For de over 16 tror jeg man begynner å kjøpe så billige bukser som mulig på Vero Moda og Lene V og lignende.
blå Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Miss sixty var meget populært i 13-14-15-16 års alderen' date='merker fra JC er generelt populært for de unge,og jeg og min omgangskrets ser på dette som "fjortisbukser".For de over 16 tror jeg man begynner å kjøpe så billige bukser som mulig på Vero Moda og Lene V og lignende.[/quote'] Sier meg sterkt uenig. Skal jeg kjøpe jeans går jeg heller til JC enn til Vero Moda og ONLY og jeg er 30 år. Finner mye finere bukser i merker som Disel og Lee enn Vero Moda og ONLY buksene. Kvlaiteten på de litt dyrere buksene er også desto bedre.
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 Og Miss Sixty er ikke så pop blant fjortisene lenger...:De har jobbet med imaget sitt, og har masse stilige bukser (jeg har akkurat kjøpt en modell som heter Eden, og som er smal hele veien). Dessverre er prisene skrudd kraftig opp også... Nå føler jeg at Fornarina er det fjortisene sikler mest på, men de handler nok mest hos Bik Bok. Allikevel er det ikke selve jeansene det kommer an på, men hvordan det kombineres.
Musemor Skrevet 6. april 2005 #6 Skrevet 6. april 2005 Jeans avhenger ikke av alder men av kroppsfasong!! Men man bør unngå bukser som er for lave på livet når man begynner å sige i rumpa og har mage... (sistnevnte gjelder jo like mye unge jenter)
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2005 #7 Skrevet 6. april 2005 Noen jeans avhenger av alder. De med høyt liv, tydelig kvinnefasong og med gulrotsleng. Jeg aner ikke hvor man kjøper dem lenger, de var vanligere før, men jeg ser faktisk kvinner på førti+ som bruker dem fremdeles, og med friskt tilbehør som perler og mokasiner, og kort kjerringhår. Og da mener jeg kjerringhår. Alt kort er ikke kjerring, det krever en spesiell klipp.... Nå nærmer jeg meg femti sjøl om få år, men kunne ikke drømt om å kle meg sånn.... aldri... ikke om tretti år heller... Men for å være litt seriøs med hensyn til tråden. Jeg synes ikke jeans er så veldig aldersavhengig, mer kropp- og stil-forøvrig-avhengig. Og du trådstarter; 25 er ingen alder altså!
Aurora20 Skrevet 6. april 2005 #8 Skrevet 6. april 2005 Miss sixty var meget populært i 13-14-15-16 års alderen,merker fra JC er generelt populært for de unge,og jeg og min omgangskrets ser på dette som "fjortisbukser".For de over 16 tror jeg man begynner å kjøpe så billige bukser som mulig på Vero Moda og Lene V og lignende. JC har jo all slags dongribukser. Du har jo Miss Sixty og Mudd, men er Nude, Lee, Levis og Diesel fjortisbukser!?? Hva skal de over 25 handle klærne sine da? På en eller annen kjærringbutikk? (Kommer ikke på en passende slik butikk i farta, menneh...)
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #9 Skrevet 6. april 2005 og kort kjerringhår. Og da mener jeg kjerringhår. Alt kort er ikke kjerring, det krever en spesiell klipp.... Å, du mener slik hår som det er på hu kjerringa i avataren din?
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2005 #10 Skrevet 7. april 2005 Ånei, myyyye verre. Nøyaktig og rett klippet rundt det hele, og litt høyt oppe på toppen. Ingen antydning til frynser i panneluggen eller vipper bak øret eller i nakken nei. Nei nei.... Har dere sett på Mad TV? Hun moren til han litt åndsforlatte seksåringen på 190 cm... hun har sånt hår... (og mange på min alder og yngre har samme sveisen....grøss)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå