AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #81 Del Skrevet 17. januar 2019 On 1/14/2019 at 7:59 PM, AnonymBruker said: Dessuten kan du jo lese en del om det andre han har sagt. Som å skryte av å ha kommet i buksa på en kollega, noe han i tillegg skrøyt av etter hun var dau. Sjalusi, much? I think not. Anonymkode: 516d4...610 Hvorfor skriver du dau og ikke død? Frastøtende. Ts, forferdelig type. Han ser kvinner som objekter/bytter og trofeer. Du vil virkelig ikke ha en slik type, han kommer til å bli en gammel gris som sikler etter alt i skjørt inkludert deres fremtidige datters venninner. Anonymkode: 0eecc...b32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. januar 2019 #82 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg ville spart meg for denne mannen. En voksen fyr som liker bilder av teite unge bloggere er virkelig ikke noe jeg vil bruke tiden min på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #83 Del Skrevet 18. januar 2019 Her var det mange middelaldrende kvinner med komplekser for egen kropp 🙄 Anonymkode: 9a13a...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #84 Del Skrevet 18. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Her var det mange middelaldrende kvinner med komplekser for egen kropp 🙄 Anonymkode: 9a13a...210 Mye pms og overgangsalder😀 Anonymkode: c6225...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 18. januar 2019 #85 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her var det mange middelaldrende kvinner med komplekser for egen kropp 🙄 Anonymkode: 9a13a...210 Det var det beste du kunne komme på? 😙 Endret 18. januar 2019 av wintergirl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #86 Del Skrevet 18. januar 2019 På 12.1.2019 den 6.04, AnonymBruker skrev: Hun er selve personifiseringen av begrepet White trash, så forstår at du mistet respekten. Anonymkode: 1694c...7ac Jeg tar sterk avstand fra denne kommentaren. Jeg synes vi som voksne personer må være rollemodeller for den oppvoksende generasjon, og da bør vi ikke skrive slike hetsende kommentarer om andre personer. Det er en uting. Det er helt greit å ikke like det en person evt står for , og hvilke verdier den personen representerer, noe ganske annet er det å bare kalle den personen for søppel. Det er mobbing og sterkt hetsende. Det er egentlig ikke så rart at barn og unge mobber når man ser på hva vi presumptivt voksne skriver. Vi må ikke legge til rette for slik ukultur. Vi må tenke på hva vi skriver om andre. Vi må veie ordene våre og vurdere hva og hvordan vi formidler ting. Vi må ta avstand fra slik mobbing og hets som jeg har sitert i dette innlegget. Det er skuffende at slik hets blir tomlet opp av så mange mennesker. Vi må ta avstand fra mobbing og hets. Hvis vi ikke liker det en person står for, kan vi heller skrive hva vi ikke liker og hvorfor vi ikke liker det, i stedet for stygg karakterisering. Vi har alle et ansvar for et bedre klima! Anonymkode: 60929...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå