AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #21 Del Skrevet 12. januar 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva forventer du egentlig: at menn som som dater 10+ år yngre kvinner er laget av gull? Anonymkode: c36b8...c6e Hva slags forkvaklet syn på alder har du egentlig? Anonymkode: 25c05...d27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #22 Del Skrevet 12. januar 2019 48 minutter siden, Resignert skrev: Jeg har fint lite til overs for Sophie Elise og andre i samme kategori. Men kan likevel like en snerten rumpe i et par velsittende jeans. Eller er det mere høyverdig å like flate rumper, smellfeite bakender, osv? Har ikke noe med det å gjøre. Må du like? Kan damer få fred og respekt? Anonymkode: 6e4d7...b05 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #23 Del Skrevet 12. januar 2019 Menn har dårlig smak. Det er noe du bare må venne deg til, om du skal leve i et hetero-forhold. Anonymkode: aa30b...7dc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 12. januar 2019 #24 Del Skrevet 12. januar 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke noe med det å gjøre. Må du like? Kan damer få fred og respekt? Anonymkode: 6e4d7...b05 Hvem får ikke være i fred her? Og hvem behandles respektløst? De fleste voksne mennesker har få illusjoner om at partneren synes de er de peneste/klokeste/beste på alle områder. De fleste har en partner som i beste fall er det beste kompromisset man klarte å oppnå på et gitt tidspunkt, noe man ser tydeligere når forelskelsen har dabbet noe av. Jeg har ingen illusjoner om at jeg er den hotteste mannen hun noensinne har vært ute for. Og ikke den høyeste, eller den mest muskuløse, osv. Men jeg tjener over en mill, kan oppføre meg noenlunde, og har grei utdannelse og IQ. Det ser ut til at hun at noenlunde fornøyd med det. For min del er hun ikke den flotteste jeg har hatt, heller ikke den beste sexpartneren. Og dette er hun like klar over som jeg er. Sånn er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magikeren Skrevet 12. januar 2019 #25 Del Skrevet 12. januar 2019 At en mann liker bl.a dukkelooken kan være ok, det betyr ikke at det er det eneste vedkommende liker. Men når man går til steget å like det i offentligheten, så sier det noe som sosiale antenner og verdier, tenker jeg. Folk kan like mye rart privat, men med en gang man gjør det offentlig blir det suspekt. Så det er nok noe jeg hadde sett på som et rødt flagg. Er for øvrig glad for at samboer ikke liker dukkelooken og får type uncanny valley feel fra det, da jeg selv syntes det ser ganske fælt og kunstig ut og lurer litt på mennesker som syntes det er sexy 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #26 Del Skrevet 12. januar 2019 Virker som om noen her synes det er ille fordi det er Sophie - Elise. Stemmer det? Eller er det generelt galt av en voksen mann å like et sexy bilde av en vakker kvinne? Anonymkode: a5d7a...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #27 Del Skrevet 12. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Virker som om noen her synes det er ille fordi det er Sophie - Elise. Stemmer det? Eller er det generelt galt av en voksen mann å like et sexy bilde av en vakker kvinne? Anonymkode: a5d7a...bc8 Sexy bilde av vakker kvinne og Sophie Elise er to vidt forskjellige ting. Anonymkode: 2887d...e22 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #28 Del Skrevet 12. januar 2019 Ta en titt på profilen til Sindy Starlet på insta og sjekk kommentarene der. Får meg til å miste litt håp for menneskeheten. Anonymkode: 0ed9d...42a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #29 Del Skrevet 12. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sexy bilde av vakker kvinne og Sophie Elise er to vidt forskjellige ting. Anonymkode: 2887d...e22 Ok, så det er ille å like et bilde av ei som ikke alle synes er så pen da? Anonymkode: a5d7a...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #30 Del Skrevet 12. januar 2019 TS her. Masse feedback her og godt å se at jeg ikke er alene om å reagere. Ser noen kommenterte at det virker som jeg mer reagerer på at det var bilde av Sophie Elise. Jeg hadde reagert like mye om det hadde vært ei annen jente i denne stillingen han trykte liker på bilde av... Men når sant skal sies så ser jeg jo ikke akkurat på Sophie som en person det er vanlig at en 40 år gammel mann følger. Sophie er ei flott jente, men sliter tydeligvis med selvfølelsen sin og har et stort behov for bekreftelse. Jeg syntes det er synd at en mann på 40 år er med på å «fyre oppunder» på dette. Det er en annen ting med de yngre guttene i tenårene og begynnelsen av 20 årene, de vet jo ikke bedre. MEN menn på 40 år burde vite bedre. Ser ei spør meg om hvordan han er ellers: vi har datet i ca 2 mnd og vi kysser aldri. Jeg har spurt han om grunnen til dette og han har svart at jeg først må bevise at jeg fortjener det? Har skrevet om dette her inne tidligere. Når vi skal møtes så er det aldri tidligere enn 21:00 på kvelden! Vi har kun spist sammen en gang og aldri funnet på noe ute. Derfor føler jeg jo at det kun er sex han er ute etter, har derfor ikke giddet å møte han siden romjulen, og da jeg så dette på Instagram nylig så mistet jeg lysten enda mer. Han tok kontakt igår og spurte hvorfor jeg var så stille og jeg sa ærlig hva jeg mente. Han svarte: tror du jeg da hadde kjøpt så dyre gaver til deg til bursdagen din og jul, hvis jeg kun er ute etter sex?! Ja, jeg fikk dyre gaver til bursdagen min i desember og jul, men jeg føler dette er et triks han bruker for å få meg til å tro han er interessert i noe mer. Vi havnet i diskusjon angående dette og han kalte meg da umoden. Jeg svarte da at ikke at jeg har noe med det, men du kan ikke prate om at jeg er umoden, når du selv er 40 år gammel og følger Sophie Elise på Instagram, og til og med trykker liker på et smakløst bilde hvor hu står med rumpa i været. Svaret hans var at jeg hadde ikke noe med hvem han følger på Instagram, at han følger henne fordi hun er en offentlig person og fordi han syntes det er morsomt at hun er litt sprø. MEN han kunne slutte å følge henne for min del. Jeg svarte at da jeg så at han trykket liker på et slikt bilde så følte jeg at det sa litt mye om han som person og hvis det er slike jenter han liker så er ikke jeg den rette type jente for han. Sa at jeg til og med følte meg i eldste laget for han, til tross for at han er 9 år eldre enn meg. Ser idag at han har fjernet liker på dette bilde av henne.. Anonymkode: 31e75...137 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #31 Del Skrevet 12. januar 2019 Dette er bilde det er snakk om. Ts Anonymkode: 31e75...137 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 12. januar 2019 #32 Del Skrevet 12. januar 2019 Skjønner deg godt. Å kjøpe dyre gaver betyr vel ikke alt. Mange klager jo også på disse bloggerene og det de står for, og mange av dem er oppmerksomhetssyke. Han kan ha sex med deg, men ikke kysse deg? Noe så tragisk. Nei, la han gå. Datet en stund og ikke en liten nuss en gang. Han vil se an om du fortjener det faktisk. Det er vel han som ikke fortjener deg. Vil du prøve mer nå eller ts, eller føler du at det er dødfødt? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #33 Del Skrevet 12. januar 2019 23 minutter siden, wintergirl skrev: Skjønner deg godt. Å kjøpe dyre gaver betyr vel ikke alt. Mange klager jo også på disse bloggerene og det de står for, og mange av dem er oppmerksomhetssyke. Han kan ha sex med deg, men ikke kysse deg? Noe så tragisk. Nei, la han gå. Datet en stund og ikke en liten nuss en gang. Han vil se an om du fortjener det faktisk. Det er vel han som ikke fortjener deg. Vil du prøve mer nå eller ts, eller føler du at det er dødfødt? Igår da jeg konfronterte han med dette med kyss så la han skylden over på meg, at jeg kunne vel kysse han jeg. Følte han bare prøvde å vri det over på meg. Jeg føler det er dødfødt. Dette med det bilde satte på en måte spikeren i kista. Da vi diskuterte over snap igår så skrev han plutselig: hvorfor er ikke du her og ligger inntil meg? Klokken var da 02-03:00 om natta! Jeg svarte: ja, og som vanlig vil du møte meg på natterstider! Da svarte han plutselig at vi kunne spise god frokost imorgen og gå tur.. 😒 Ts Anonymkode: 31e75...137 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #34 Del Skrevet 12. januar 2019 Hun tar alltid bilde av riumpa si. Skjønner ikke hvorfor menn liker det. Anonymkode: fbcea...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 12. januar 2019 #35 Del Skrevet 12. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hun tar alltid bilde av riumpa si. Skjønner ikke hvorfor menn liker det. Anonymkode: fbcea...761 Den eneste logiske forklaringen må da være at hun har fin rumpe og smal midje. Må innrømme at jeg faktisk ikke vet hvordan figur den dama har, de få bildene jeg har sett er jo stort sett duckfaceselfier.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #36 Del Skrevet 12. januar 2019 11 minutter siden, Resignert skrev: Den eneste logiske forklaringen må da være at hun har fin rumpe og smal midje. Må innrømme at jeg faktisk ikke vet hvordan figur den dama har, de få bildene jeg har sett er jo stort sett duckfaceselfier.... Hun har sprøytet fett i rumpa og hoftene. Anonymkode: 19a67...815 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duftavsommerregn Skrevet 12. januar 2019 #37 Del Skrevet 12. januar 2019 16 timer siden, kisskissbangbang skrev: Dumpegrunn for meg. Da er du grunnere en den mannen som klikket seg inn på et bilde! Slutt å hykle da! Hva om de var en flott mann med bar overkropp som det var bilde av? Du hadde ikke klikket inn på det bildet fordi du har en vanvittig høy moralsk standard? Ikke få meg til å le! At han klikket inn på det bildet, kan være av ren nysgjerrighet, og betyr ikke at han dermed har lyst å "høvle" over henne og dumpe kjæresten sin. At det er mulig være så dramatisk over en så vanvittig liten ting? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duftavsommerregn Skrevet 12. januar 2019 #38 Del Skrevet 12. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun tar alltid bilde av riumpa si. Skjønner ikke hvorfor menn liker det. Pene damerumper er da alltid pent! Det betyr ikke at jeg kaster meg over en dame av den grunn, eller sitter og sikler på henne. Bare et blikk, på en pen ting et kort sekund og livet går videre? Omtrent som jeg står ute i naturen og ser noe flott der? Uten at jeg kan si noe som helst om rumpa til denne dama det skrikes om i denne tråden, for den har jeg aldri sett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 12. januar 2019 #39 Del Skrevet 12. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Igår da jeg konfronterte han med dette med kyss så la han skylden over på meg, at jeg kunne vel kysse han jeg. Følte han bare prøvde å vri det over på meg. Jeg føler det er dødfødt. Dette med det bilde satte på en måte spikeren i kista. Da vi diskuterte over snap igår så skrev han plutselig: hvorfor er ikke du her og ligger inntil meg? Klokken var da 02-03:00 om natta! Jeg svarte: ja, og som vanlig vil du møte meg på natterstider! Da svarte han plutselig at vi kunne spise god frokost imorgen og gå tur.. 😒 Ts Anonymkode: 31e75...137 Bra det. Gødt å bli kvitt sånt😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #40 Del Skrevet 12. januar 2019 8 timer siden, Resignert skrev: Jeg har fint lite til overs for Sophie Elise og andre i samme kategori. Men kan likevel like en snerten rumpe i et par velsittende jeans. Eller er det mere høyverdig å like flate rumper, smellfeite bakender, osv? Jeg liker og fine bakender, men jeg liker det ikke på Instagram så alle kan se at jeg liker fine bakender. Eller; jeg hdde ikke likt akkurat det bildet sånn i det skjulte heller, men man er jo sosialt oppegående nok til å skjønne at man ikke trenger å flagge alle preferanser på sosiale medier. Anonymkode: f7f60...e7a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå