AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #1 Del Skrevet 12. januar 2019 Nå er jeg kanskje sær som reagerer på dette, men kjenner at jeg rett og slett fikk litt avsmak. Er 30 år og har datet en mann på 40 år en stund. Vi følger hverandre på Instagram og der fikk jeg tilfeldigvis se at han hadde trykket liker på et lite delikat bilde av bloggeren Sophie Elise hvor hun står med rumpa i været mot kamera ( i jeans ). Jeg ble liksom litt paff at en mann på 40 år kunne trykke liker på dette? Føler liksom at han sank litt i gradene. Anonymkode: 31e75...137 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 12. januar 2019 #2 Del Skrevet 12. januar 2019 Følger han hun på insta? Skjønner deg faktisk. Men hvordan er han ellers? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 12. januar 2019 #3 Del Skrevet 12. januar 2019 Dumpegrunn for meg. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #4 Del Skrevet 12. januar 2019 Hun er selve personifiseringen av begrepet White trash, så forstår at du mistet respekten. Anonymkode: 1694c...7ac 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #5 Del Skrevet 12. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble liksom litt paff at en mann på 40 år kunne trykke liker på dette? Føler liksom at han sank litt i gradene. Anonymkode: 31e75...137 Menn på 40 (og mye eldre enn det) kan like alt som har med kvinner som poserer halvt eller helt avkledd. Bli vant til det. Ja, de synker i synet som jeg har på dem også, men de kan ikke stå imot ser det ut til. 👎🏼 Anonymkode: c7b22...7f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 12. januar 2019 #6 Del Skrevet 12. januar 2019 Definitivt dumpegrunn! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 12. januar 2019 #7 Del Skrevet 12. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn på 40 (og mye eldre enn det) kan like alt som har med kvinner som poserer halvt eller helt avkledd. Bli vant til det. Ja, de synker i synet som jeg har på dem også, men de kan ikke stå imot ser det ut til. 👎🏼 Anonymkode: c7b22...7f4 Tåler selvsagt at menn, uansett alder, liker attraktive damer. Med eller uten klær. Men et tacky bilde av Sophie Elise.. heeeeell noooo. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 12. januar 2019 #8 Del Skrevet 12. januar 2019 Jeg hadde ikke nølt: Dump! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #9 Del Skrevet 12. januar 2019 Huff. Oppfordrer til at en sårbar ung dame ( som så alt for mange andre) skal synke ned og vise seg som sexobjekter. Hadde knust meg litt i hjertet og jeg hadde dumpet han. Ville ikke hatt barn med en sånn mann. Skrekk og gru få en datter med en mann med et slikt kvinnesyn. Anonymkode: 6e4d7...b05 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #10 Del Skrevet 12. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble liksom litt paff at en mann på 40 år kunne trykke liker på dette? Skjønner faktisk ikke at det er noe galt i det. Anonymkode: d4f03...868 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #11 Del Skrevet 12. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Huff. Oppfordrer til at en sårbar ung dame ( som så alt for mange andre) skal synke ned og vise seg som sexobjekter. Hadde knust meg litt i hjertet og jeg hadde dumpet han. Ville ikke hatt barn med en sånn mann. Skrekk og gru få en datter med en mann med et slikt kvinnesyn. Anonymkode: 6e4d7...b05 Fra en fyr som klikket liker på et bilde til en kvinnehater...kvinnfolk på sitt beste. Anonymkode: c6225...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #12 Del Skrevet 12. januar 2019 Hva forventer du egentlig: at menn som som dater 10+ år yngre kvinner er laget av gull? Anonymkode: c36b8...c6e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #13 Del Skrevet 12. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra en fyr som klikket liker på et bilde til en kvinnehater...kvinnfolk på sitt beste. Anonymkode: c6225...5bf Skjønte ikke svaret her jeg. Kvinnehater er i alle fall det siste jeg er. For kvinner er den enkle utveien å spille på sex, been there, men aldri så ekstremt. Var ung og fikk oppmerksomhet ved å hvitbleike håret og vise utringning, men skjønte at jeg fort ble køddet mye med. Har en god venninne som spiller på sex hele tiden og nå i voksen alder. Jo flere avvisninger hun får, jo mer fikser hun på og jo mer viser hun frem. Det har ikke noe med frigjøring å gjøre, men usikkerhet og et behov for bekreftelse. Hun er dyktig i jobben sin, men det er så trist at hun lar seg leke med eller synker så lavt. Jeg klarer ikke å like bildene der hun legger seg selv ut for å få den typ oppmerksomhet. Hun er så mye mer. Anonymkode: 6e4d7...b05 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #14 Del Skrevet 12. januar 2019 7 timer siden, kisskissbangbang skrev: Dumpegrunn for meg. Enig, men jeg er mann. Kan ikke tenke meg noe mer katastrofalt menneske enn disse rosabloggerne. Hun er jo helt ødelagt som menneske. Anonymkode: 59c9a...b91 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCloud Skrevet 12. januar 2019 #15 Del Skrevet 12. januar 2019 Boy bye 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #16 Del Skrevet 12. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva forventer du egentlig: at menn som som dater 10+ år yngre kvinner er laget av gull? Anonymkode: c36b8...c6e Eh jeg dater en mann 10+ år eldre og han følger bare venner og familie på instagram, og det er kun deres bilder han liker også. Han er voksen. Uavhengig av hva han synes er tennende vet han bedre enn å annonsere det på den måten. Anonymkode: f6a90...ff7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #17 Del Skrevet 12. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn på 40 (og mye eldre enn det) kan like alt som har med kvinner som poserer halvt eller helt avkledd. Bli vant til det. Ja, de synker i synet som jeg har på dem også, men de kan ikke stå imot ser det ut til. 👎🏼 Anonymkode: c7b22...7f4 Haha ja alle menn er like... Er så glad jeg ikke har en sånn mann. Anonymkode: 57da9...784 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 12. januar 2019 #18 Del Skrevet 12. januar 2019 Jeg har fint lite til overs for Sophie Elise og andre i samme kategori. Men kan likevel like en snerten rumpe i et par velsittende jeans. Eller er det mere høyverdig å like flate rumper, smellfeite bakender, osv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #19 Del Skrevet 12. januar 2019 Hadde følt meg spesiell som ble utvalgt av han der altså nei fysj, hadde mistet interessen på flekken. Anonymkode: 66a4f...5bc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 12. januar 2019 #20 Del Skrevet 12. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh jeg dater en mann 10+ år eldre og han følger bare venner og familie på instagram, og det er kun deres bilder han liker også. Han er voksen. Uavhengig av hva han synes er tennende vet han bedre enn å annonsere det på den måten. Anonymkode: f6a90...ff7 Kanskje eldre menn tenker mer på hva slags spor de legger igjen, i dag vet vi jo bla at arbeidsgivere gjerne går igjennom sosiale plattformer til aktuelle søkere til div jobber, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå