Gå til innhold

trykksverte farlig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mzluze, ikke logget inn

baby'en fikk en side fra en reklame blekke å tukle med. Og han var lykkelig og rolig der han satt og fikla i filler reklamen.

Nå etterpå så jeg at fingrene var fulle av trykksverte. Jeg har vaska ham så klart, men i det fall noe kom inn i truten der....og det regner jeg nesten med iogmed han har fingra i munnen hele tiden....kan det være farlig? eller er det for små mengder?

Bare trykksverte vi snakker om, papirbiter har han ikke spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leola

Jeg lever fremdeles enda jeg flere ganger som baby spiste innholdet i husets askebeger :-? tror du kan trygt slappe av ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen venner av meg sin baby spiste en hel side med "M" i telefonkatalogen før de fant ut hva hun drev på med. :ler:

Gikk helt fint det!

Husk at det var ganske vanlig før i tiden å pakke inn mat i avispapir (fish & chips, kjøtt, fisk...). Mange som hadde blitt syke om DET var farlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

`jeg vokste opp i trykksverte lan, tror virkelig ikke dette har noen skade.. som du sier er det KUN et eks. det er snakk om, og evt kanskje ikke så mye som det engang.. trykksverte kan smitte av - men jeg kjenner ingen trykkere som er dødligsyke pga jobben sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...