Gå til innhold

Tiltrukket av kjærestens kompis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden første gang jeg så han har jeg følt en dragning mot ham. Magefølelsen min sier at han føler en dragning mot meg også. Huff. Det er helt forferdelig og jeg har så dårlig samvittighet. 

Anonymkode: abe48...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, i løpet av livet vil man møte mennesker man tiltrekkes av. Også når man er i et forhold. Det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for og ikke noe å overtenke. Hvorfor ikke bare bruke det som krydder i fantasien? Være med kompisen hans i tankene engang i blant mens dere har sex? Det er lov å ha forbudte tanker for seg selv og nyte disse til det fulle, så lenge man er i stand til å balansere disse med en lojal, ærlig og redelig opptreden i det virkelige liv

Anonymkode: 218db...161

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, i løpet av livet vil man møte mennesker man tiltrekkes av. Også når man er i et forhold. Det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for og ikke noe å overtenke. Hvorfor ikke bare bruke det som krydder i fantasien? Være med kompisen hans i tankene engang i blant mens dere har sex? Det er lov å ha forbudte tanker for seg selv og nyte disse til det fulle, så lenge man er i stand til å balansere disse med en lojal, ærlig og redelig opptreden i det virkelige liv

Anonymkode: 218db...161

Enig. Jeg har tilsvarende følelser overfor et par av partners venninner.

Jeg legger ikke veldig skjul på det overfor partner heller. Vi er ganske åpne sånn begge veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...