Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Skal på mitt første dressurkurs med valpen. Første gangen er det 3 timer teori. Resten er ute med hund. Skal jeg har med valpen på teorien? :oops: Skal ringe å spørre, vil bare høre hva dere tror.
Gjest Betty Boop Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Hvor er det da? Vi gikk på veterinærhøgskolen, og der tok vi de med inn og hadde de på fanget eller på et teppe.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Det er i ett butikklokale vi skal møtes. Tror kanskje det er på lageret el..
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #4 Skrevet 5. april 2005 Vi hadde ikke med valpen, ingen andre heller. Hvilken hundeskole er det?
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Ring og hør. Jeg har vært på kursdager da det kun skulle være teori, men som likevel endte opp med praktisk trening. Andre ganger har det kun vært teori. Det er jo litt lenge å ha en valp ventende i tre timer i ev. bil. Ella
Gjest Leola Skrevet 5. april 2005 #6 Skrevet 5. april 2005 Jeg gikk på et intensivkurs over en helg (lørdag og søndag). Da hadde vi hundene ute i bilene mens vi hadde teori inne. De som ikke hadde bil med fikk låne plass i instruktørens bil.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #7 Skrevet 6. april 2005 Dra uten hund - med mindre du har tenkt å lære hunden teori
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå