AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Skrevet 11. januar 2019 Barnet bor ca 70% hos meg, og for helsen sin del så trenger jeg å få trent jevnlig, men det er vanskelig å gjennomføre bortsett fra når barnet er hos faren. Jeg vurderer å spørre søsteren min om hun kan komme og spise middag med oss en gang i uken, og legge barnet for meg så jeg får trent. Vi treffes ikke så ofte selv om vi bor i samme by, så det sitter ganske langt inne. I en slik situasjon, hadde det vært naturlig å tilby betaling? Jeg er veldig vant til å klare meg selv, uten hjelp fra andre, familien har alltid bodd langt unna, så jeg vet ikke hva som er normalt her. 🙄 Anonymkode: 8fe76...6dd
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #2 Skrevet 11. januar 2019 Om du vil hun skal komme fast en dag i uken for å hjelpe deg, og det ikke allerede er naturlig å treffes ofte, så må du tilby betaling mener jeg. Godt mulig hun vil hjelpe uten betaling, men du burde virkelig tilby. Anonymkode: 21950...9e0 2
BettyCooper Skrevet 11. januar 2019 #3 Skrevet 11. januar 2019 Hadde det vært ei nabojente, ja. Men jeg tror søstra mi hadde blitt brydd om jeg tilbydde betaling mot pass av tantebarna sine. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #4 Skrevet 11. januar 2019 Jeg ville tilbudt penger, så er det jo opp til henne om hun vil ta i mot eller ikke. Søsteren min innom for å være sammen barna og avlaste meg litt. Hun er voksen og gjør ikke så mye annet på kveldstid, så for henne er det kvalitetstid med niesene. De har et veldig godt forhold fra før. Anonymkode: 76a26...ed1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå