Gå til innhold

To små gutter på busstur


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars mormor, tenk for et sjokk da hun ikke fant barna.

Opplevde noe lignende, men min lille 4 åring hadde gått til naboen å fått litt frokost. Pinlige greier.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cassandra, ikke innlogget

*sukk* ja de barna og turene deres....

Jeg har fem barn og flere "forsvinningssaker", men den som var mest pinlig var den gang jeg og lillegutt (den gang ca. 2 år) tok en formiddagslur. Han våknet før meg og gikk rett forbi rommet mitt.... (og jeg som hadde døren åpen slik at jeg skulle høre ham..) Han gikk ut... bort til naboen i bleie og lurte på om hun kunne hjelpe ham å finne mamma. Nabo damen lurte jo fælt på denne lille pjokken som var ute og ruslet alene, men hun fulgte ham hjem igjen..... Og vekket MEG. :oops: Det er vel ikke nødvendig å si at formiddagsluren ble eksklusiv for lille gutt.....

Den farligste episoden var med min lille datter (den gang 1,5 år). Vi bodde nær en riksveg med MASSE trafikk. Jeg var inne og ryddet, og faren var utenfor og vasket bilen. Lille mor lekte. Trodde jeg. Det ble stille, så jeg vandret rundt for å se hvor hun var, men til min skrekk fant jeg henne ikke. Jeg gikk ut til faren og lurte på om han hadde tatt henne med ut. (Hun var for liten til å lukke opp døren) Det hadde han ikke!! Jeg forstod at en av hennes søsken måtte ha sluppet henne ut, og begynte å lete. Jeg gikk ned mot riksvegen, og da kom det en dame mot meg med lille jenta på armen. Hun fortalte meg at en motorsyklist hadde stoppet midt i veien og plukket henne opp!!!! Han hadde gitt henne til damen som tenkte at hun sikkert hørte til oppi der vi bodde.... *Skrekk og gru*. Datteren min fortalte meg at hun hadde tenkt seg en liten tur med bussen..............

Så hver eneste jul så ønsker jeg meg ekstra øyne, ekstra armer.... eller hvorfor ikke rett og slett en tre, fire kloninger av meg selv...???

Klem fra Cassandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Så saken på TV. Sånt er naturligvis kjempeekkelt, men mormoren sa at hun hadde tatt en liten lur da guttene forsvant. Ikke så lurt når man er barnevakt for to små barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...