AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg er gravid, 34 uker på vei. Har nå gått opp hele 20 kilo og føler meg helt forferdelig. Har veldig mye vann i kroppen, har store ankler, vannansamlinger under begge føttene og tydelig vann oppå føttene også. Sprenger i hendene. Det jeg lurer på er hvor mange kilo vann egentlig kan utgjøre? Jeg har jo gått opp masse i vekt, til tross for at jeg spiser sunt. De siste ukene har jeg hatt veldig dårlig matlyst, så nå spiser jeg egentlig mindre enn det jeg gjør når jeg ikke er gravid. Har allikavel gått opp nesten 3 kilo de siste to ukene.. Noen som vet hvor mye vann i kroppen kan veie? Anonymkode: 1b3c9...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #2 Del Skrevet 11. januar 2019 Mangfoldige kg.. 10 kg i hvertfall. Anonymkode: 1e0dc...7ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carma Skrevet 11. januar 2019 #3 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) Jeg er bare i uke 7 og har ikke lagt på meg et eneste kilo enda, men leste dette her om dagen da jeg Googlet: lenke: https://www.babyverden.no/gravid/slik-fordeler-vektokningen-seg-i-svangerskapet/ EDIT: jeg tror kroppen kan binde så mye som 5-7 kilo i rent vann som forvinner ved fødsel. Endret 11. januar 2019 av Carma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #4 Del Skrevet 11. januar 2019 Man kan gå opp masse som bare er vann. Kjenner ei slank jente som gikk opp 30 kg, det meste forsvant nesten momentant etter fødsel. Altså var det nesten bare vannvekt. Anonymkode: 6d3b8...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #5 Del Skrevet 11. januar 2019 Mye. Jeg hadde gått ned 16 kilo tre dager etter fødsel. De siste fem er verre. Babyen veide 3. Anonymkode: 0b798...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #6 Del Skrevet 11. januar 2019 Drikker du nok vann? Hvis ja, spiser du nok salt? Begge deler er viktig for å både holde på vann, og gi slipp på vann. Anonymkode: b882f...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #7 Del Skrevet 12. januar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Drikker du nok vann? Hvis ja, spiser du nok salt? Begge deler er viktig for å både holde på vann, og gi slipp på vann. Anonymkode: b882f...a3e Drikker 3-4 liter i døgnet ca. Begrenser salt etter beskjed fra legen ettersom salt binder vannet i kroppen fikk jeg beskjed om. Men noe salt får man jo i seg uansett da. Anonymkode: 1b3c9...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå