Gå til innhold

Førstehjelpsskrin på tur og i hjemmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du i førstehjelpsskrinet ditt? 

Anonymkode: 6eb84...86c

Skrevet

Hjemme har jeg div bandasjer, kompresser, Paracet, Ibux, plaster, sårvask, pyrisept, natriumklorid. Brannsårplaster. Div andre legemidler. Nesespray. Kleenex div. 

På tur har vi plastere, kompresser, bandasje, antibac, sårvask, Ibux, gnagsårplaster. 

Anonymkode: d5622...8ce

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjemme har jeg div bandasjer, kompresser, Paracet, Ibux, plaster, sårvask, pyrisept, natriumklorid. Brannsårplaster. Div andre legemidler. Nesespray. Kleenex div. 

På tur har vi plastere, kompresser, bandasje, antibac, sårvask, Ibux, gnagsårplaster. 

Anonymkode: d5622...8ce

Takk :) Prøver å bygge mitt eget.

Anonymkode: 6eb84...86c

Skrevet

har kun hjemme, men da har jeg kompress, sterile bomullsdotter, klorhexidin, rensesalve, jod-løsning, brannsår-salve og spray, plaster i ulke størrelse, selvklebende bandasje, ibux, paracet, bisolvon, bronkyl, nesespray som hjelper mot både tett og rennende nese, termometer, plastlommer for engangsbruk til termometer, øyeskyllevann, allergitabeletter, sinksalve, og en smertestillende salve til bruk på insektstikk/bitt, antibac og veldig skarp pinsett. 

• Liker 1
Skrevet

Vil ikke kalle det rent førstehjelpskrin, mer en "altmuligsomkanblinyttigpåtur"-pakke. Har litt forskjellig i den og den ligger klar i kofferten.

Kondomer, nål og tråd (hvit og svart), liten saks, tannbørste og tannkrem, plaster, ingefærtabletter mot kvalme, tamponger, truseinnlegg, tørrshampoo, litt sminke, fuktighetskrem, tre små flasker med shampoo, dusjsåpe og håndsåpe, neglelakk, parfyme, paracet eller ibux (kommer an på hvilken jeg fyller på med). Skal etterhvert få tak i bandasjer og hva enn det man bruker til å rense sår med heter. Mulig jeg finner andre nyttige ting også.

Anonymkode: 9ae46...0ca

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vil ikke kalle det rent førstehjelpskrin, mer en "altmuligsomkanblinyttigpåtur"-pakke. Har litt forskjellig i den og den ligger klar i kofferten.

Kondomer, nål og tråd (hvit og svart), liten saks, tannbørste og tannkrem, plaster, ingefærtabletter mot kvalme, tamponger, truseinnlegg, tørrshampoo, litt sminke, fuktighetskrem, tre små flasker med shampoo, dusjsåpe og håndsåpe, neglelakk, parfyme, paracet eller ibux (kommer an på hvilken jeg fyller på med). Skal etterhvert få tak i bandasjer og hva enn det man bruker til å rense sår med heter. Mulig jeg finner andre nyttige ting også.

Glemte å nevne pinsett, nesespray, Kleenex, Compeed til hæl og munn, og liste med diverse nyttige telefonnumre i tilfelle mobilen er død og jeg må bruke en annen telefon (fordi å huske numre utenat klarer jeg ikke lenger :P )

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...