Gå til innhold

Bollemus trene bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan blir jeg kvitt bollemus? Den er så ekkel og jeg kan ikke gå med vanlig bukse som normale folk fordi den boller seg fram. Må alltid gå med skjørt over eller lang topp. Er så lei og det har gått utover meg psykisk..

Det er ikke noe jeg innbiler meg for jeg har hørt at jeg har det helt siden barneskolen. 

Foreksempel så tok eksen ett godt grep rundt den og sa " hvor mye veier den? 1 kg?"

Helt forferdelig. Jeg har prøvd å bandasje den inn og brukt bind foran men d hjelper ikke... er eneste utvei en operasjon? 

Anonymkode: f35ed...944

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke trene vekk en "bollemus" , men er du generelt overvektig kan det kanskje hjelpe å gå ned i fettprosent. 

Skrevet

Bollemus er dødssexy ❤️ 

Vet ikke om den kan slankes bort på noe vis, men om det virkelig plager deg kan du alltids fettsuge. Men av alle ting å ønske å endre er bollemus ikke verdt å nevne engang. Exen din er enten en idiot som ikke vet bedre, en tosk som vet bedre og prøver å såre deg, eller rett og slett en tåpe som ønsker å skape spy for alle rundt ham. 

Drit i, gå rundt osm normalt - for det er hva "bollemus" (aka. kroppsfett på venusberget for å beskytte kjønnsorganet) er. Normalt. 

Anonymkode: de7a6...15f

• Liker 3
Skrevet

Du kan ikke trene bort bollemus. Jeg var ikke klar over at jeg hadde det før i starten av 20-årene da en gutt kom med en lite gjennomtenkt kommentar. Har aldri skjønt at det er noe galt med bollemus verken før eller etter

Anonymkode: 7a8f2...427

Skrevet

Eneste måten å evt fjerne det på er fettsuging. 

Anonymkode: 6c84f...df4

Skrevet

Fatter ikke alt jenter kan finne å ville forandre på.  Kan ingenting få være naturlig lenger? 

Anonymkode: 3b244...31a

Skrevet

Jeg vil være naturlig men du aner ikke hvor mange blikk jeg får. Uønsket blikk. Vil bare gråte.. har aldri kunnet gå i vanlig tights som alle andre i gymsalen for den tyter ut.  :( Jeg hater den overalt på jord! Skulle ønske den bare var normal og ikke stor som en bolle.

Anonymkode: f35ed...944

• Liker 2
Skrevet

Bollemus er fint!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bollemus er fint!

Nei!

Anonymkode: f45ae...623

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye veier du? Jeg vil jo tro at går du ned i vekt/fettprosen (som en over meg sa), kan noe av fettet forsvinne. Allikevel vil aldri formen "bollemus" forsvinne da, men altså... jeg skjønner det kan være ekkelt for deg, men du må rett og slett lære deg at alle er forskjellig. Ingen tenker på bollemusen din, fordi de har sine egne ting å bekymre seg for!

Anonymkode: 4cd54...287

Skrevet

Jeg føler så med deg! Har akkurat samme problem selv. Den er enorm! Dette har plaget meg helt siden jeg ble tenåring. Nå er jeg 31. Og alle de som påstår at det er så fint og sexy osv kan ta seg en bolle.😜 

De bollemusene de tenker på ser jeg ikke på som direkte bollemus engang. Derfor blir, ihvertfall jeg, irritert over de som påstår at bollemus er en positiv ting, uansett str. De skjønner ikke at man faktisk kan ha såpass mye ekstra fett der at man ikke kan bruke vanlig undertøy, fordi det rett og slett ikke blir plass foran. Og man trenger ikke være spesielt overvektig engang. Selv er jeg ca 5-7 kg unna å ha en bmi innenfor normalen, og jeg trener en del styrke. Merker dog at den føles en anelse mindre når jeg går ned i vekt. Har både vært større og mindre tidligere. Utgjør dog ikke så alt for mye likevel. For at den skal bli en "normal" bollemus, så må jeg nok bli syltynn.. Har selv tenkt tanken på fettsuging for å fjerne noe av det. Mulig jeg gjennomfører det engang, om økonomien tillater det. Dette koster pr. i dag rundt 20 000,- +/-.

Når det gjelder det eksen din gjorde; hadde gjort det samme tilbake, og tatt et godt tak i bokserinnholdet og sagt; "Hvor mye veier dette her da? 40 gram?"

Anonymkode: 83b2b...add

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...