Gå til innhold

Vanlig å bli lei seg for at fastlegen slutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fastlegen min skal slutte, jeg er veldig lei meg for dette, jeg gråt i hele går. Jeg har selvfølgelig ikke et personlig forhold til ham, men jeg liker han som lege og føler at han forstår meg som pasient. Er det vanlig å bli lei seg for sånt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet (endret)

Ja, det vil jeg si. 

Håper det går bedre med deg etterhvert og at du får en like god fastlege.

Endret av Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Jeg har en lege jeg har god kontakt med, vi prater bra sammen og jeg trenger sjelden være lenge til konsultasjon. Han er ikke den kjappeste på å skrive ut medisiner eller sykemeldinger, han har bare en fin ro og god kunnskap. Han har vært medforfatter til bøker som blir brukt på medisinstudiet, og blir trolig pensjonert om få år. Jeg håper, håper, han ikke førtidspensjonerer seg. 

Jeg kommer til å bli lei meg den dagen det skjer og slite litt med å finne en ny lege jeg liker like godt. 

Tror ikke jeg kommer til å gråte, men jeg gråt da jordmoren min ble sykemeldt når jeg var i tredje trimester med tredjemann. Hun kjente alle mine svangerskap og meg så godt og jeg var litt på tuppa. 

Anonymkode: 654e6...d0d

Skrevet

Jeg skjønner godt du er lei deg for det. Hadde jeg også blitt.

Skrevet

Ja, jeg ble lei meg da min fastlege gjennom over 10 år sluttet. Hun hadde fulgt meg gjennom noen svært dramatiske år, og jeg følte at hun virkelig brydde seg. Hun fortalte meg mye privat og sårt fra eget liv også, så tror nok jeg var en pasient hun hadde et litt spesielt forhold til også. 

Anonymkode: 23440...871

Gjest Kvikkvas
Skrevet
18 timer siden, Mariah88 skrev:

Fastlegen min skal slutte, jeg er veldig lei meg for dette, jeg gråt i hele går. Jeg har selvfølgelig ikke et personlig forhold til ham, men jeg liker han som lege og føler at han forstår meg som pasient. Er det vanlig å bli lei seg for sånt?

Det kan jeg forstå. Det er en viktig brikke i ditt liv som blir borte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...