AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Skrevet 11. januar 2019 Det står ikke dato på brødet mitt. Jeg vet man skal smake/lukte osv, men hvor lenge er det meningen at brødene skal holde? 1 uke ca? Jeg kjøpte Rema 1000 sitt proteinbrød på tirsdag, og det er fortsatt ikke kommet mugg på det og brødet er ikke hardt. Anonymkode: c47af...dc2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #2 Skrevet 11. januar 2019 Noen takler ikke dagsgammelt brød, slik som søsteren min. De kjøper nytt brød hver eneste dag selv om det er igjen masse fra dagen før. Gidder ikke å bare fryse ned halvparten om gangen heller vistnok for det smaker ikke godt det heller 🙄 vi derimot kan ha brød i mange dager. 4-5 dager er innafor. Etter det syns jeg det er greit å bytte ut da det er på grensen til hva jeg er komfortabel med, plutselig tygger man mugg 🤮 Anonymkode: 6a1f7...2ed 2
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2019 #4 Skrevet 11. januar 2019 Det holder lengre på den tiden her fordi det ikke er så varmt. Grovbrødet fra Jacobs er saftig i flere dager, men kneipbrød ol. blir fort tørt. Liker å fryse ned og bare ta opp de skivene jeg skal ha hver gang.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #5 Skrevet 11. januar 2019 Jeg spiser loff og det er kun godt første dagen. Tredje dagen er det relativt hardt og veldig tørt. Anonymkode: 62862...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå