Gå til innhold

Våger jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Gent82 skrev:

Drikk et par glass vin så blir du gira.

Men hvilke svar leter du etter? Så enkelt som Om du bør eller ikke?

Nei nei nei.. Aldri bland alkol med bondage. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Nei nei nei.. Aldri bland alkol med bondage. 

Jo jo jo. Tenker det er en mild start her. Tror du kjæresten går inn i en sadistisk dominatrix rolle første gang liksom?

Skrevet

Takk alle som svarer seriøst og deler sine erfaringer. Jeg er avholds, så alkohol er aldri i bildet. :) Ser ut som dette er noe jeg kan se frem til og kanskje får spenningen en katalysatoreffekt for meg og.

Anonymkode: 352cb...3a1

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk alle som svarer seriøst og deler sine erfaringer. Jeg er avholds, så alkohol er aldri i bildet. :) Ser ut som dette er noe jeg kan se frem til og kanskje får spenningen en katalysatoreffekt for meg og.

Glad jeg kunne hjelpe :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Gent82 skrev:

Sånn var det ja. Crazy stuff, wild crazy stuff

Kjenner den hjelpesløsheten når kreftene tar slutt å man ikke klarer å løse dette problemet. Ja er man skikkelig uheldig kan det være lite trafikk av folk forøvrig her sånn at å bli funnet kan ta litt tid. Samtidig som man henger der opp ned helt naken. Må jo le litt, men samtidig er jo dette ramme alvor. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Kjenner den hjelpesløsheten når kreftene tar slutt å man ikke klarer å løse dette problemet. Ja er man skikkelig uheldig kan det være lite trafikk av folk forøvrig her sånn at å bli funnet kan ta litt tid. Samtidig som man henger der opp ned helt naken. Må jo le litt, men samtidig er jo dette ramme alvor. 

Ja i neste sekund har man satt seg i en situasjon man ikke hadde tenkt kunne skje engang, og man er totalt hjelpesløs. Sprøtt. 

Skrevet
4 minutter siden, Superjnne skrev:

Nei ikke etter så mange år sammen, da kjenner dere hverandre for godt. Det er ikke farlig, kun en lek som begge skal like. Du kommer elske det om det er noe for det først og fremst.

Takk, du ga meg trygghet :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Superjnne skrev:

Er jo hjelpløsheten som skal være tennende da.

Hehe. Jo. Men det var ikke sexlek det var snakk om i den linken. Det var ei som rota rundt i skogen og kunne dødd pga ville ta et bilde. Av seg selv. Naken.

Endret av Gent82
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Superjnne skrev:

Å huffda! jeg så den ikke nemmelig, beklager det.

Det går bra, du går ikke glipp av så mye ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg anbefaler fetlife.com fremfor instagram, men det er meg 😛 

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk, alle. Vi har testa det og det var passe trygt og balansert. Prøver det gjerne igjen, Litt angst i magen da jeg ga opp kontrollen, men partner var veldig stødig hele veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...