Gå til innhold

Våger jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg har en fin relasjon. Og jeg vil si at jeg har tillit stort sett, men i det siste har kjæreste ymtet innpå at vedkommende kunne tenke seg å binde meg. Noe i meg kjenner på spenningen, men angsten sier hva om jeg ikke blir sluppet fri. Urasjonelt for kjæreste er verdens beste og tryggeste. Noen erfaringer? Takk for seriøse svar

Anonymkode: 352cb...3a1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sørg for å ha en medisinsaks innenfor rekkevidde. Sånn at om du får panikk, kan klippe av tauet eller hva en dere bruker til å binde med.

Endret av SlemUlv
Skriveleif
  • Liker 1
Skrevet

Eneste problemet er at hvis han får hjerteinfarkt så er du fastbundet med buttplug i rompa og gagball i munnen til noen finner deg. Food for thought :P

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Gent82 skrev:

Eneste problemet er at hvis han får hjerteinfarkt så er du fastbundet med buttplug i rompa og gagball i munnen til noen finner deg. Food for thought :P

Huff, ja. Vi er begge hun da, men bortsett fra det...

Skrevet
1 minutt siden, Gent82 said:

Har du sett den filmen, du også?

Anonymkode: c1ad8...67a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff, ja. Vi er begge hun da, men bortsett fra det...

Kult. Men du har usannsynlig uflaks om det går vest på første test da. Du kan prøve det én gang i det minste.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett den filmen, du også?

Anonymkode: c1ad8...67a

Hehe, jeg tror ikke det. 

Skrevet

Kan jeg få konkrete og seriøse svar, takk?

Skrevet

Rettet noen skriveleifer på mitt. Så det ble mer forståelig. Lol sorry 

Skrevet

Hvis du vil så kan jeg komme og passe på at alt går forskriftmessig for seg :rolleyes:

Men hva lurer du egentlig på..?

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Gent82 skrev:

Nå fikk jeg hun som bindte seg fast i skogen naken for å ta bilde (aktfoto) å ble tilslutt hengende opp ned i tankene her. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Superjnne skrev:

Her gikk det kjempebra, alt i alt er det kun skuespill og det er utrolig spennende når man skikkelig kom i inn i den verden :)

Det tror jeg på. Ts har en fobi for å bli bundet fast. Da spørs det.

Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Nå fikk jeg hun som bindte seg fast i skogen naken for å ta bilde (aktfoto) å ble tilslutt hengende opp ned i tankene her. 

Ja det hadde jeg helt glemt! Dansk eller hva det var? Refresh my memory, please!

Skrevet
1 minutt siden, Superjnne skrev:

Her gikk det kjempebra, alt i alt er det kun skuespill og det er utrolig spennende når man skikkelig kom i inn i den verden :)

Takk, hun er veldig netthendt og varsom altså og vi har jo vært sammen i snart 14 år :)

• Liker 1
Skrevet

Start smått, bindinger eller håndjern, feks bare 1 hånd, eller bare beina. Så kan dere jo surre hverandre fast som ei juleskinke når dere føler for det :P

Skrevet
1 minutt siden, Gent82 skrev:

Det tror jeg på. Ts har en fobi for å bli bundet fast. Da spørs det.

Ingen fobi... jeg har bare aldri vært bundet før...

Skrevet
Akkurat nå, Ardenus skrev:

Start smått, bindinger eller håndjern, feks bare 1 hånd, eller bare beina. Så kan dere jo surre hverandre fast som ei juleskinke når dere føler for det :P

Hun ville gjerne bruke det hun kaller myke bånd...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk, hun er veldig netthendt og varsom altså og vi har jo vært sammen i snart 14 år :)

Så lenge dere tar forhåndsregler, som saks og kodeord, og snakker om ting på forhånd. Så går det bra :)

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen fobi... jeg har bare aldri vært bundet før...

Drikk et par glass vin så blir du gira.

Men hvilke svar leter du etter? Så enkelt som Om du bør eller ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...