AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Skrevet 11. januar 2019 Hei, Jeg startet i ny jobb i begynnelsen av september i ny jobb som regnskapsfører. Jeg er helt klart yngst, selv om jeg ikke anser meg selv som veldig ung (over 30). I tillegg har jeg ikke like lang erfaring som de andre. Men jeg har 4 års utdannelse, snart autorisert og de årene jeg har jobbet med regnskap har jeg hatt svært kompliserte og innviklede oppgaver, som gjør at jeg kan mye utenom "vanlig" regnskap. Jeg har jobbet 5 år med regnskap, så selvfølgelig har jeg masse å lære å (man blir jo aldri utlært). Men likevel blir jeg behandlet som om jeg ikke kan noe, ikke har noe å tilføye og blir nesten dullet med i den nye jobben. Der jeg jobbet før hadde jeg respekt, selv om de var en del år eldre og lengre erfaring. Kom det til komplekse oppgaver hjalp jeg de, og spurte de vis det var noe jeg lurte på selvfølgelig. Jeg har vært tydelig på hva jeg trenger av opplæring og hvilke mangler jeg har, til sjefen. Jeg er flink å spørre vis jeg lurer på noe og fått tilbakemeldinger at jeg gjør svært lite feil når jeg jobber. Men jeg vil jo ikke fremstille meg som noen bedrevitende heller. Har heller ikke lyst å falle inn i en rolle som underdog på jobben. Noen tips? Anonymkode: 422a0...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå