Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nyutdannet i 2017, og har i etterkant hatt et engasjement og jobber nå som vikar. Det betyr at jeg er veldig fleksibel ettersom jeg bare kan si nei til vakter som ikke passer meg. Jeg ser etter fast jobb, men siden jeg tjener og trives greit som vikar og vil jeg ikke ta første og beste som dukker opp. Tilbud om drømmejobben kan jo komme neste måned eller neste år, det er umulig å si. Hvor dumt er det å planlegge utenlandsturer når man er jobbsøker? Jeg har jo mer muligheter til å reise utenom sesong og på gode tilbud nå enn når jeg er i fast jobb og ønsker å benytte meg av dette, men er kanskje ikke så populært å starte i en ny jobb og ha et par uker med allerede planlagt ferie?

Anonymkode: ffe63...1db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært borti mange som har startet på jobben min og tatt ferie ganske raskt. Ingen som har reagert på det. 

Anonymkode: 82aa2...de0

Skrevet

Jeg ville bare bestilt ferie. Da kan man si når man forhandler om lønn etc at man allerede har bestilt og betalt ferie fra da til da, og at man håper det vil være mulig å løse. Vil de ha deg, så er det det. Ikke noe problem. 

Anonymkode: c0447...288

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...