Modify Skrevet 14. januar 2019 Forfatter #21 Skrevet 14. januar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at hun faller ut med hele gjengen? Anonymkode: 7dd60...616 Hun vil ikke ta bilder med noen av dem, og snakker kun med Denise Richards. Å falle ut med hele gjengen betyr å være uenig. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #22 Skrevet 14. januar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Lisa Rinna er den eneste som ser ut til å ha en flott og hengiven ektemann. Kan ikke si jeg beundrer de andre akkurat. Er mer et spørsmål om hvem som er minst skrekkelig og narsissistisk. Vanderpump virker som en falsk megabitch. På gamle bilder ser det også ut som at barna hennes mistrives. Anonymkode: 878c5...81a Jeg synes Harry Hamlin virker skummel. Det går stygge rykter om ham fra fortiden hans. Derfor Lisa Rinna klikket i vinkel på Kim Richards i Nederland . Anonymkode: 22e47...341 3
Modify Skrevet 14. januar 2019 Forfatter #23 Skrevet 14. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett på en god stund, men er Kim enda med? Synes det var så mye styr med henne. Savner Brandy. Likte henne jeg. Men ser jo på før og etter bilder hun har fikset mye på utseendet 😕 Synd Er Denise med i denne sesongen? Anonymkode: af409...93f Kim er med som gjest av og til, også i den nye sesongen. Brandi Glanville var hysterisk morsom og hun kommer tilbake i denne sesongen👍🌟 Denise er med og håper hun får en grei start😀 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #24 Skrevet 14. januar 2019 Min favoritt er definitivt Vanderpump! Har gått rykter om at sesongen som begynner nå er hennes siste sesong, da hun ikke ville være med å filme noe særlig. Lei av de sesongene hvor alle skal gå i mot Lisa, for hun er jo så forferdelig «manipulerende» 🙄 Virker som de alle ønsker at hun ikke skal være seerfavoritt. Syntes serien har tapt seg en del etter Erika og Dorit ble med. Plutselig handler det om middelaldrende damer som tror de er verdensberømte, og skal se ut som de dollete fjolsa med sine fantastiske glam squads.. Savner vibbene fra seson 1-3! Anonymkode: dd07d...63f 6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #25 Skrevet 14. januar 2019 52 minutter siden, Modify skrev: Kim er med som gjest av og til, også i den nye sesongen. Brandi Glanville var hysterisk morsom og hun kommer tilbake i denne sesongen👍🌟 Denise er med og håper hun får en grei start😀 Brandy var underholdende, men synes ikke de andre damene var så snille med henne. Likte Kylie i starten, men synes hun ble så irriterende 🙄 Men disse damene kan umulig være venninner IRL? De krangler så Anonymkode: af409...93f 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #26 Skrevet 14. januar 2019 Jeg synes de første sesongene var de beste. Anonymkode: af409...93f 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #27 Skrevet 14. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Brandy var underholdende, men synes ikke de andre damene var så snille med henne. Likte Kylie i starten, men synes hun ble så irriterende 🙄 Men disse damene kan umulig være venninner IRL? De krangler så Anonymkode: af409...93f De var dritkjipe med henne, derfor hun ble så ”umulig“ å ha med å gjøre til slutt. Likte henne godt. Tror ikke disse damene henger sammen på fritiden nei😃 Anonymkode: 22e47...341
Modify Skrevet 14. januar 2019 Forfatter #28 Skrevet 14. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min favoritt er definitivt Vanderpump! Har gått rykter om at sesongen som begynner nå er hennes siste sesong, da hun ikke ville være med å filme noe særlig. Lei av de sesongene hvor alle skal gå i mot Lisa, for hun er jo så forferdelig «manipulerende» 🙄 Virker som de alle ønsker at hun ikke skal være seerfavoritt. Syntes serien har tapt seg en del etter Erika og Dorit ble med. Plutselig handler det om middelaldrende damer som tror de er verdensberømte, og skal se ut som de dollete fjolsa med sine fantastiske glam squads.. Savner vibbene fra seson 1-3! Anonymkode: dd07d...63f Kyle har vært ute etter ”dronning“ tittelen til Lisa i alle år, men hun kan ikke måle seg med Lisa. Enig, Dorit og Erika drar RHOBH ned. Lisa Rinna og Lisa Vanderpump skulle fått mest TV- tid. 2
Gjest Kvikkvas Skrevet 14. januar 2019 #29 Skrevet 14. januar 2019 På 12.1.2019 den 17.53, AnonymBruker skrev: Hvor ser dere denne serien? Finner jeg den på et lovlig nettsted? Anonymkode: 9e0e2...84f Tv3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #30 Skrevet 14. januar 2019 Hva liker dere med Rinna egentlig? Hun virker så falsk! I sommer etter Lisa vanderpump mistet broren sin i selvmord postet henne bilde av noe dop-greier og lattligjorde LVP. Det er det inntrykket jeg har av henne, skikkelig idiot rett og slett. Så hater jeg den falske latteren hennes! Anonymkode: dd07d...63f 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #31 Skrevet 14. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes Harry Hamlin virker skummel. Det går stygge rykter om ham fra fortiden hans. Derfor Lisa Rinna klikket i vinkel på Kim Richards i Nederland . Anonymkode: 22e47...341 Hva er historien til Harry? Anonymkode: 2275f...8a2
strykebrett Skrevet 14. januar 2019 #32 Skrevet 14. januar 2019 Harry har vært mistenkt for voldtekt(er). Husker ikke helt hvor mange som har anklaget han. Er bare å Google det, så finner du hele historien 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #33 Skrevet 14. januar 2019 Så et klipp av Kim og Harry fra Marrige Botcamp. Han sa at han likte best unge jenter. Gjerne 25 år! Jammen altså, så creepy Gøy for Kim å høre det. Anonymkode: af409...93f 1
smalls Skrevet 14. januar 2019 #34 Skrevet 14. januar 2019 (endret) ... Endret 14. januar 2019 av smalls
smalls Skrevet 14. januar 2019 #35 Skrevet 14. januar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så et klipp av Kim og Harry fra Marrige Botcamp. Han sa at han likte best unge jenter. Gjerne 25 år! Jammen altså, så creepy Gøy for Kim å høre det. Anonymkode: af409...93f Nei nei. Det var feil. Var en annen en. Ikke Harry. Gikk litt fort i svingene her Så glemte jeg å huke av som anonym
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #36 Skrevet 14. januar 2019 Liker ikke Dorit! Digger Lisa Rinna ❤ Anonymkode: 54d1e...60b 2
Modify Skrevet 14. januar 2019 Forfatter #37 Skrevet 14. januar 2019 1 time siden, strykebrett skrev: Harry har vært mistenkt for voldtekt(er). Husker ikke helt hvor mange som har anklaget han. Er bare å Google det, så finner du hele historien Jepp, det er han. Eks kona til Bruce Springsteen. Hun og Harry var kjærester , men da hun ikke ville mer .............. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #38 Skrevet 14. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er historien til Harry? Anonymkode: 2275f...8a2 Mistenkt for voldtekt. Anonymkode: 22e47...341 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #39 Skrevet 14. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva liker dere med Rinna egentlig? Hun virker så falsk! I sommer etter Lisa vanderpump mistet broren sin i selvmord postet henne bilde av noe dop-greier og lattligjorde LVP. Det er det inntrykket jeg har av henne, skikkelig idiot rett og slett. Så hater jeg den falske latteren hennes! Anonymkode: dd07d...63f Hehe, Lisa R er bare sur på Vanderpump fordi hun gjør sport i erte henne. Synes det er så gøy å tulle med Rinna. Kanskje hun har fått nok? Liker begge. Begge er visst meget smarte også. Kanskje di kniver litt med den høye intelligensen sin. Anonymkode: 22e47...341 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #40 Skrevet 14. februar 2019 I can tell at denne sesongen blir vanskelig for LVP når hun gråter foran vennene sine ... noe hun vanligvis ikke gjør. https://youtu.be/73L4rQbq7Rc?t=90 Anonymkode: 1b0b8...7e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå