Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har brukt denne? Den har jo vært på markedet "alltid".

Har den god hold? Blir håret seende fuktig å klissete ut?

Er det egentlig en sånn gammel-tante-hårspray?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger på et par spørsmål til jeg!

Lukter den sterkt?

Og lukter den isåfall godt?

Gjest borghild
Skrevet

Tanta til muttern som er 98 år bruker den i sitt lilla hår. Så jeg vet ikke jeg. Den lukter sterkt og gammelt. Ikke la dere lure av reklamen.

Skrevet

Har den på badet, eneste jeg brukte den til var å spraye brudebuketten min når jeg hang den til tørk, hadde i alle fall ikke brukt den i håret mitt, dem lukter grusomt også!!

Skrevet

Vel - verdens beste hårspray spør du meg - ingen over og ingen ved siden!

Den lukter ja, men det er ikke mange hårsprayer jeg har prøvd som ikke gjøre det i større eller mindre grad. Synes Elnet er toppers jeg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Får man en sånn "våt look"? eller matter den?

Skrevet

De sjeldne gangene jeg bruker hårspray bruker jeg den, synes den holder bra og det er det jeg er ute etter, lukta går fort bort.

Skrevet

Eli og Carl I. Hagens favoritt- så det er nok ikke noe i veien med hold'en. :wink:

Gjest Xavia
Skrevet

Trenger du tørrspray, så vil jeg anbefale TONI & GUY. God, usynlig hold og den lukter bra!

Skrevet

Ellnett lukter grusomt, eneste hårsprayen jeg har funnet jeg takler lukta på er Fructis sin. De har faktisk veldig OK stylingprodukter (shampoen gjør håret mitt om til hamp :o )

Gjest Gjesta
Skrevet

Elnett stinker, og like seig som lim, du kan sannsynligvis bruke den til å klistre bilder opp på veggen med. Jeg er generelt skeptisk til såkalte klassikere; verden må da ha beveget seg LITT framover i årenes løp?

Gjest Spacegirl
Skrevet

Mamma bruker den, og den STINKER! Men håret blir iallefall stivt (ser unaturlig ut)

Skrevet
Elnett stinker' date=' og like seig som lim, du kan sannsynligvis bruke den til å klistre bilder opp på veggen med. Jeg er generelt skeptisk til såkalte klassikere; verden må da ha beveget seg LITT framover i årenes løp?[/quote']

Vel - jeg vil jo anta at grunnen til at den har vært i salg i 50 år er at det faktisk er mange som synes den er veldig bra. :wink:

(og lukta - den forsvinner jo ganske fort etter spraying, så det er ikke noe problem).

Det som er problemet med mange av de nye merkene/produktene, dvs. har ihvertfall vært problemer for meg, er at de holder jo ikke - kan lukte godt som bare det, men 15 minutter etter påspraying henger håret rett ned igjen. Og da blir liksom litt av poenget borte...

Men muligens er det håret mitt som ikke er helt normalt, hva vet jeg? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...