Gå til innhold

Jeg gir opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyller 36 år i løpet av januar. Har ingen kjæreste (har heller aldri fått oppleve kjærlighet), ingen barn og ingen venner. Har også vært ufør i de siste årene og har derfor heller ingen jobb å gå til. De fleste fra mitt klasetrinn har jobb, og familie, men jeg føler at jeg ikke har noen ting. Føler meg så uelskverdig i forhold til mange andre. Så lite jeg har fått til. Føler meg både mislykket og uelskverdig. Vet ikke hva jeg skal med dette innleggget. Måtte bare "puste" ut et sted.Føler jeg ikke har noen fremtid eller være "bra" nok når jeg ser sånn ned på meg selv.

Anonymkode: 56ff1...fed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i akkurat samme situasjon som deg, og føler det samme ❤️ 

Anonymkode: 3a6f4...e47

• Liker 2
Skrevet

Kjære deg, ikke gi opp! Prøv å finne noe som gir deg glede. Noe som etterhvert kan få større plass i livet ditt og som kan gi deg positive opplevelser og følelser! Jeg mener ikke at du skal jage bort alle negative følelser, det ville være å bagatellisere utfordringene dine, men å finne noe som på sikt kan bli positivt kan hjelpe deg til at de negative tankene etterhvert får litt mindre plass, og at gode følelser kommer i forbindelse med hyggelig aktivitet!!

Tenk gjennom hva du ønsker mest. Er det å være sosial? ( Her kan strikkekafeer, håndarbeidskurs eller kor være noe kanskje? )   Er det å bidra i samfunnet? ( Frivillig arbeid?)  er det å skape noe og være kreativ? (Mal, tegm ellr strikk!) Eller er du veldig glad i dyr? Skaff deg noen kjæledyr som du tar deg ekstra godt av!!)

Bestem deg for et område du ønsker å endre, og se om det kan gi deg noe positivt.

Anonymkode: 3ed7c...a9e

• Liker 1
Skrevet

Jeg og 😥 Er 35 og har vært syk i ca 8 år, og gått glipp av alt i livet føler jeg. Føler meg så ensom, verdiløs og misslykket. 

Anonymkode: 994e2...64b

Gjest Konditorfrue
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, ikke gi opp! Prøv å finne noe som gir deg glede. Noe som etterhvert kan få større plass i livet ditt og som kan gi deg positive opplevelser og følelser! Jeg mener ikke at du skal jage bort alle negative følelser, det ville være å bagatellisere utfordringene dine, men å finne noe som på sikt kan bli positivt kan hjelpe deg til at de negative tankene etterhvert får litt mindre plass, og at gode følelser kommer i forbindelse med hyggelig aktivitet!!

Tenk gjennom hva du ønsker mest. Er det å være sosial? ( Her kan strikkekafeer, håndarbeidskurs eller kor være noe kanskje? )   Er det å bidra i samfunnet? ( Frivillig arbeid?)  er det å skape noe og være kreativ? (Mal, tegm ellr strikk!) Eller er du veldig glad i dyr? Skaff deg noen kjæledyr som du tar deg ekstra godt av!!)

Bestem deg for et område du ønsker å endre, og se om det kan gi deg noe positivt.

Hva med frivillig arbeid 💜💜

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er i akkurat samme situasjon som deg, og føler det samme ❤️ 

Anonymkode: 3a6f4...e47

Godt vi ikke er alene, til tross for omstendighetene. :)

Skrevet

Jeg ønsker både å være sosial og oppleve en form for mestringsfølelse, at man er utvikling med noe. Hva som helst.

Skrevet

Jeg og 😥 Er 35 og har vært syk i ca 8 år, og gått glipp av alt i livet føler jeg. Føler meg så ensom, verdiløs og misslykket. 

Anonymkode: 994e2...64b

Jeg har vært syk i syv år, nesten like lenge som deg og synes ikk at ting blir lettere med årene. :(

Skrevet
11 timer siden, Konditorfrue skrev:

Hva med frivillig arbeid 💜💜

Kunne gjerne ha vært med det, men på grunn av ME vet jeg ikke om jeg er i stand til mye i lengden. :(

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne gjerne ha vært med det, men på grunn av ME vet jeg ikke om jeg er i stand til mye i lengden. :(

Forstår, men en plass du kan gå bare når du har overskudd.. Besøke et sykehjem.. Der er det mange ensomme💗

Anonymkode: f66b7...210

Skrevet

Dessverre tabu å være ufør også. Vurdert å flytte til et annet land? Du kan eksportere trygda vet du, til spania for eks. Et land med sosial kultur. Norge er ikke stedet for sosial kultur.

Anonymkode: 30b74...f68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...