Gå til innhold

Hvordan fikser jeg skader

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har lagt ved noen bilder og håper noen kan hjelpe meg.

Hvordan kan jeg fikse disse skadene?

20190111_180345.jpg

20190111_180337.jpg

Anonymkode: c9517...e8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sparkel og maling.

Anonymkode: 5e114...7c6

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sparkel og maling.

Anonymkode: 

Takk for svar.

Vil det funke å kjøpe en hvit trebit og lime på der det har gått av nederst på døra?

Skrevet

Om du er leietaker håper jeg du fremviser reprasjonene.

Anonymkode: f1bee...084

Skrevet
14 minutter siden, Minamemina skrev:

Takk for svar.

Vil det funke å kjøpe en hvit trebit og lime på der det har gått av nederst på døra?

Det skulle være en veldig tynn trebit i så fall ...

Du må bygge opp med finsparkel der hvor det er skallet av, gjerne i flere tynne lag, og pusse så det blir helt slett. Deretter grunne, og så male. Antakelig må du male hele døra for å få bra resultat. Og er du passe nøye vil dette bli minst like bra som før skaden oppsto, for dette ser det ut som noen har slurvet med på denne døra før. Bare se på den ujevne kanten nederst. Uansett resultat hadde jeg ikke godtatt store trekket i depositum for denne døra. 

Men det første bildet synes jeg ser mer ut som dårlig arbeid som har sprukket opp og blitt stygt pga. bevegelser i bygget, enn som en skade du kan holdes ansvarlig for? (Noen andre som har en mening om dette?)

Anonymkode: 5c91b...64a

• Liker 2
Skrevet

Der det har blitt sprekker i veggen ved døra kommer av at døra har blitt smelt igjen. Så det har sprukket opp. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der det har blitt sprekker i veggen ved døra kommer av at døra har blitt smelt igjen. Så det har sprukket opp. 

Og veggen så bra ut når dere flyttet inn? Har det blitt smelt voldsomt med døra? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og veggen så bra ut når dere flyttet inn? Har det blitt smelt voldsomt med døra? 

Ja. Den var fin før vi flyttet inn. Det kom sprekker etter en krangel og smelling av døra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...