Gå til innhold

dekke stygg vegg - fototapet?

Anbefalte innlegg

Gjest hmmmmm
Skrevet

Jeg har en stor tom vegg vegg (sikkert mer enn 2 x 2,5 meter) hvor forrige eier av huset har hatt mange hyller, og nå er veggen full av skruehull som er store og skjemmende.

Jeg må henge noe over, tenkte jeg. Og lurer på foto-tapeter. Gjerne noe skikkelig kitschy, gedigne alpefjell, for eksempel.

Får man tak i slikt her i landet? Eller hvor i utlandet kan man bestille fra?

Det er som om noen har skutt med maskinpistol på veggen min :-( og jeg vil ordne opp!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du nok få tak i hos alle som forhandler Storeys-tapeter...fargehandel, byggevarehus el.

Den heter "foto Komar" eller noe som likner...

De kan sees her:

http://www.komar.de/htdocs/eng/index_e.html og gå inn på Photomurals...

Det er nok ikke lagervare, men kan helt sikkert bestilles...

Gjest trådstarter....
Skrevet

tusen takk begge to! Akkurat det jeg lette etter...

Nå ble jeg glad!! :)

Skrevet

Ojjjj- det tror jeg lett at ikke blir særlig pent.

Men hvis man vet hva man gjør og har et stoooort bilde, gjerne svart/hvitt, som passer inn til interiøret forøvrig- helst hvis det er litt strenge, maskuline, linjer i rommet- så kan det funke.

Lykke til! :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har en stor tom vegg vegg (sikkert mer enn 2 x 2,5 meter) hvor forrige eier av huset har hatt mange hyller, og nå er veggen full av skruehull som er store og skjemmende.

Jeg må henge noe over, tenkte jeg. Og lurer på foto-tapeter. Gjerne noe skikkelig kitschy, gedigne alpefjell, for eksempel.

Får man tak i slikt her i landet? Eller hvor i utlandet kan man bestille fra?

Det er som om noen har skutt med maskinpistol på veggen min    :-(   og jeg vil ordne opp!!!   :)

Du må uansett gjøre noe med veggen før du limer det opp. Vil ikke anbefale deg det, om du ikke har tenkt å ha det på et stort rom da. Blir fort lei av slike fototapeter.

Enklest er å spakle hullene, pusse og male over med vannbasert maling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...