AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Skrevet 11. januar 2019 Hva bør jeg gjøre med han her? Jeg er på det punktet at jeg vil spørre hva han vil noe mer med meg eller om jeg bare er hans tidsfordriv. Litt fordi jeg liker han veldig godt, men har ikke lyst til å vite for så å avgjøre om vi skal fortsette å møtes eller gå hver vår vei. Startet egentlig å skrive med han i mars i fjor, men vi mistet litt kontakten så tok vi den opp igjen i september, møttes veldig fort etter det. Så tok det litt tid før neste møte pga at jeg var borte en uke og han to etter der. Når han kom tilbake har vi jevnlig møttes og snakket masse sammen. Hver eneste dag på tlf eller skype. Pga avstand får vi ikke til å møttes mer enn helg. Han er veldig sjenert, men han har sagt at han liker å snakke med meg, syntes jeg er pen, snill og hyggelig. Han var borte i tre uker i jula, savnet han skikkelig første uken, men så gikk det seg til. Nå føler jeg alt er annerledes, eller at bare det er jeg som overtenker. Før jul visste jeg alltid hva han drev med. Han sendte feks nå er jeg ferdig på jobb og skal til en kompis. En gang sa jeg at jeg kunne lage middag til han, og jeg spurte hva han ville ha. sa han at middag ikke var så viktig, men det var viktigere å møte og snakke med meg. Han kom hjem for en uke siden og vi har snakket på tlf hver kveld. Vi avtalte møte neste lørdag pga at jeg er i utlandet denne uka/helga. Helt ærlig virker han så annerledes, men mulig det bare er meg? Han er den som alltid skriver god morgen, og sender god natt melding. Han kan også sende melding midt på dagen( når han ikke jobber) og spørre hva jeg gjør osv. Når vi møtes er han veldig veldig sjenert, men jeg tenker at nå har vi snakket såpass mye med hverandre at han burde klare å åpne seg litt. Det virker som han er redd for å snakke om følelser, og i tillegg er han ikke norsk så han klarer ikke å si så veldig mye om det temaet heller Er det lurt å prøve å fortsette å møte han, prøve å "ta" på han osv og se hvordan han reagerer? og gi han litt mer tid, eller er det bedre å "sette ned beinet" og si at nok er nok? Jeg er jo sjenert selv, men vet jo med meg selv at hvis den jeg liker sier noe først så er det enklere å si noe tilbake. Har prøvd dette med han, uten så veldig mye hell. Han er veldig snill så jeg lurer på om han er redd for å avvise meg egentlig. Anonymkode: 7c7e7...603
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 Hmmm... jeg er i en identisk situasjon. Og tenkte med meg selv at får jeg i tillegg høre at han ikke er norsk så MÅ jeg skrive. for ordlyd og absolutt ALT er som med han jeg dater. Og han forandret seg litt helt i slutten av september... Har bare ikke noen råd til deg. Bare et spørsmål. Hvor er han fra? Du trenger ikke å si land til meg. Bare kontinent. Anonymkode: b51e8...a23
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmmm... jeg er i en identisk situasjon. Og tenkte med meg selv at får jeg i tillegg høre at han ikke er norsk så MÅ jeg skrive. for ordlyd og absolutt ALT er som med han jeg dater. Og han forandret seg litt helt i slutten av september... Har bare ikke noen råd til deg. Bare et spørsmål. Hvor er han fra? Du trenger ikke å si land til meg. Bare kontinent. Anonymkode: b51e8...a23 Har liten tro på at han har klart å date andre da vi har snakket på skype hver kveld, men man vet jo aldri. Vi har også snakket på skype hver kveld siden han kom hjem. Bortsett fra to ganger da jeg satt på fly. Han sier han ikke snakker med andre, eller skriver med andre. Han kommer fra Latvia, men vi tok opp igjen kontakten slutten av august starten på sept ca. ts Anonymkode: 7c7e7...603
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #5 Skrevet 16. januar 2019 Dont worry. Han dater ikke meg... phu... lykke til med din date. Min kommer om 14 dager. Er avstand her også. Prøvde faktisk å kutte han. Men klarte ikke. Vi har datet i seks måneder. Null sex enda. Min er en feiging.... Anonymkode: b51e8...a23
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dont worry. Han dater ikke meg... phu... lykke til med din date. Min kommer om 14 dager. Er avstand her også. Prøvde faktisk å kutte han. Men klarte ikke. Vi har datet i seks måneder. Null sex enda. Min er en feiging.... Anonymkode: b51e8...a23 Vel blir ingen date på lørdag, for han hadde glemt at vennen hadde bursdag( tror han på dette fordi han husker ikke engang søskenene sin bursdag, knapt sin egen). Han ville møtes søndag i stede.. Vet ikke om feig er riktig på min, men veldig sjenert. Han er veldig vanskelig å lese. ts Anonymkode: 7c7e7...603
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå