AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Skrevet 11. januar 2019 Hadde det så mye bedre da jeg var litt narsissistisk. Har aldri hatt veldig god selvtillit eller følt meg bedre enn ALLE. Men jeg setter virkelig andre foran meg selv. Noen må jo lide for at andre skal ha det bra. Og da har jeg tenkt at det like gjerne kan være meg i og m at jeg allerede er en taper. Det er bare det at jeg er visst litt for flott til å være en taper. Utseendemessig altså. Får så mye mer positiv oppmerksomhet enn jeg egentlig er forberedt på. Jeg har blitt mer og mer nedfor fordi jeg kanskje har satt meg i taperrollen selv? Jeg har oppnådd så innmari mye mindre. Men hvordan beholdt jeg ikke troen på meg? Jeg følte det var arrogant... Faktisk. Men likevel ser jeg folk som VIRKELIG tror de er noe. Og Jens Stoltenberg dom brukte over 4 mill på flytur til seg selv. Jeg hadde ikke hatt samvittighet for dette. Noen med erfaring? Anonymkode: be108...a77
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #2 Skrevet 11. januar 2019 Synes ikke det er arrogant. Det virkelig kjipe med at man er påført lav selvfølelse er ikke nødvendigvis omstendighetene, men at man ender opp i en "dårligere" livssituasjon enn det man hadde potensiale for både når det gjelder økonmi, kjærlighet og jobb Anonymkode: cc8ef...7f4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #3 Skrevet 11. januar 2019 Synes ikke det er arrogant. Jeg tenker at de fleste har godt av å være litt egoistisk, men med viten om at man stiller opp når det virkelig gjelder. Anonymkode: da1cf...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå